Concierge

Falck Global Assistance AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Falck Global Assistance AB i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Brinner duför att hjälpa människor och ge service? Vill du ha ett spännande jobb medvarierande arbetsuppgifter? Är du en positiv glädjespridare med glimten i ögatoch skinn på näsan? Då är du varmt välkommen till oss på Falck Global Assistance!

Vi är i färdmed att förstärka vårt dream team och söker nu ytterligare en motiveradheltidsanställd till vår Concierge avdelning för tillträde snarast möjligt.

Hos osserbjuds du varierande arbetsuppgifter där din omdömesförmåga och dinkreativitet kommer att användas varje dag. Vi förväntar oss att du ärhandlingskraftig, förtroendeingivande och beredd att ge det lilla extra tillvåra kunder!

Tjänsten

Concierge

Påconciergeavdelningen assisterar vi våra kunder per telefon eller mail. Vihjälper våra kunder med allt mellan himmel och jord. Det innebär allt från attarrangera en vinprovning i Kalifornien, ett bröllop på Kanarieöarna, afternoontea i Dubai, helikopter över franska alperna till att boka restaurangbesök,blomsterbeställningar och koordinera gästlisteförfrågningar över hela världen.

Avdelningenhar öppet 24/7/365 vilket innebär skifttjänstgöring, d.v.s. vardagar, kvällaroch helger. Nuvarande schema innebär arbete var tredje helg och en jämnfördelning över dag- och kvällspass.

För attlyckas i tjänsten som conciergekoordinator är det viktigt att du:
• Harhög servicekänsla och kan ge en mycket god kundservice via telefon.
• Hargoda skriftliga och muntliga kommunikationskunskaper både på svenska ochengelska, övriga språkkunskaper är också meriterande.
• Arbetarstrukturerat och är beslutskraftig och ansvarsfull
• Harförmåga att prioritera uppgifterna korrekt när det är högt arbetstempo ochmånga telefonsamtal
• Ärflexibel och effektiv
• Kanarbeta oregelbundna tider
• Harinternationell erfarenhet och är resvan

Värdegrund

Vårvärdegrund bygger på att vi är tillgängliga, kompetenta, effektiva, snabba,hjälpsamma och pålitliga. Det innebär att du som person måste vara beredd attfinnas till hands och ta ansvar för att hantera de situationer som uppstår,vidare måste du vara noggrann, flexibel och ha ett utpräglat sinne förservice.

Rekryteringsprocessen

Intervjuer skerlöpande under ansökningsperioden, tjänsterna tillsätts så snart rätt kandidat hittats.Intervjuerna tar cirka 90 minuter och innehåller utöver ett personligt samtaläven en datorövning, en kommunikationsövning och en prioriteringsövning.

Anställning
• Tillsvidareanställning

Ansökan

Skicka dinansökan med CV och meritförteckning Online så snart du kan, dock senast 15december 2016. Vi behandlar ansökningarna löpande.

Referenser,betyg och andra relevanta dokument medtages till en eventuell intervju.

Kontaktperson
Förytterligare information vänligen kontakta Operations Specialist MarieSpångberg, 076-349 43 04 under kontorstid eller marie.spaangberg@falck.comeller Assistance Manager Amanda Steen Cartwright 070-0560509 under kontorstid eller amanda.steen@falck.com

Varaktighet, arbetstid
Skiftarbete Provanställning 6 månader.

Publiceringsdatum
2016-12-05

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Steen Cartwright amanda.steen@falck.com 070-0560509

Företag
Falck Global Assistance AB

Adress
Falck Global Assistance AB
Mejerivägen 9
11761 Stockholm

Kontorsadress
Mejerivägen 9

Jobbnummer
3196318

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Falck Global Assistance AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Falck Global Assistance AB: