Concentrix + Webhelp söker Team Manager till Allente!
Webhelp Sweden AB / Chefsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Är du målmedveten, ansvarstagande och motiverad till att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre? Är du dessutom en person som är glad och trevlig, drivs av utmaningar och brinner för att utveckla andra? Då är det dig vi söker!
Concentrix + Webhelp är ledande inom outsourcad kundtjänst över hela världen med över 440 000 medarbetare globalt. I Sverige har vi 9 kontor och över 2000 gamechangers. I takt med uppdragets tillväxt har behovet av ytterligare förstärkning till vår Team Manger-grupp tillkommit!
OM TJÄNSTEN SOM TEAM MANAGER
Som Team Manager har du fullt personalansvar. Din uppgift är att leda och coacha ett team om 20 stycken medarbetare som är i linje med företagets värderingar och affärsmål. Du arbetar kontinuerligt med feedback från kunder och kvalitetssäkring av samtal för att kunna coacha och utveckla dina medarbetare på bästa sätt. Du bidrar till att skapa ett arbetsklimat där alla dina medarbetare trivs och mår bra. Rollen som Team Manager ställer höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultat-och säljinriktad samt arbeta mot våra uppsatta mål. Som Team Manager behöver du kunna hantera snabba förändringar samt arbeta strukturerat.
För att trivas i rollen tror vi att du...
Besitter en hög social förmåga och har lätt för att motivera och inspirera andra. Du har tidigare erfarenhet av att coacha eller leda samt arbetar självständigt. Du är öppen mot din omgivning och är van vid att arbeta strukturerat samt får dina medarbetare att nå - och överträffa sina mål! Vi söker dig som är driven och älskar utmaningar!
Du behöver också:
• Godkänd gymnasieexamen
• Flytande i svenska samt engelska i tal och skrift
• Minst 6 månaders erfarenhet inom callcenterverksamhet
• Minst 1 års erfarenhet av ledarskap
Meriterande:
• Kunskap inom arbetsrätt
• COPC kännedom
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning
• Ledarutbildning
Under rekryteringsprocessen kommer vi även utföra en bakgrundskontroll. Intervjuer kommer ske löpande, det kan eventuellt bli att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdatumet. Vi uppmuntrar därför till att skicka ansökan så snart som möjligt.
Vid frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på Matilda.Olsson@Webhelp.com.
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Borgmästaregatan 5, Kalmar
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 100%, 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande mellan Mån-Fre 8-19 samt Lör-Sön 10-19
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-01-20
We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
Swedish
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)
Arbetsplats Concentrix + Webhelp Sweden
Jobbnummer 8339990
Observera att sista ansökningsdag har passerat.