Complaint and process Specialist
Boule Medical AB / Elektronikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla elektronikjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Boule Medical AB i Stockholm Boule Diagnostics AB är ett globalt diagnostikbolag som utvecklar, tillverkar och säljer system och förbrukningsvaror för blodcellräkning (hematologi). Bolaget riktar sig främst till små och medelstora sjukhus, kliniker och laboratorier samt till andra diagnostikbolag inom såväl human- som veterinärhematologi. Verksamheten bedrivs genom rörelsedrivande dotterbolag i Sverige, USA, Mexiko och Ryssland. Försäljning sker globalt, företrädesvis via distributörer med stöd av Boules egna lokala säljare och servicepersonal. Boule Diagnostics aktie är sedan 2011 noterad på Nasdaq Stockholm.
Boule Medical söker Complaint and process Specialist
Din nya tjänst:
Som Complaint and processs Specialist hos Customer Care arbetar du i ett multifunktionellt team med stort kundfokus. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Spånga i nära samarbete med Boules alla olika avdelningar. Det finns god möjligheter att utvecklas i rollen då vi på avdelningen har många olika funktioner men på en avdelning.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
• Vidareutveckla arbetet med att utveckla rutiner och processer för att förbättra verksamheten på Customer Cares avdelning.
• Ta fram och presentera statistik på klagomål av interna och externa kunder.
• Hantera, analysera och riskutvärdera interna klagomål samt från tex. Partners och distributörer.
• Ta fram och driva ändringsordrar för produktvård och förbättring av befintliga produkter.
• Delta och representera Customer care i projekt som arbetar med utvecklingsprojekt.
• Skapa samt redigera manualer och teknisk dokumentation till våra kunder och för vår servicepersonal.
Vi ser gärna att du har:
• Teknisk högskoleutbildning inom medicinteknik eller motsvarande.
• Tidigare erfarenhet från medicintekniska företag och god förståelse för Medical Device (IVD) samt ISO 13485. Du är även välkommen att söka om du har erfarenhet från reglerad och standardiserad verksamhet.
• Arbetat Agile inom tex. Lean Kanban eller Scrum.
• Erfarenhet av att ta fram teknisk dokumentation för reglerade och standardiserade verksamheter.
• Erfarenhet av tekniskt arbete, exempelvis konstruktion eller support.
• Förmågan att förstå och kommunicera avancerad teknik
• Användarkunskap om verktyg som Microsoft Excel, PowerBI, Adobe Indesign, Photoshop.
• Du är strukturerad och bra på att driva ditt arbete framåt.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då du kommer att arbeta i en internationell miljö.
• Körkort
Dina personliga egenskaper:
• Stark analytisk förmåga och problemlösningsförmåga.
• Strukturerad och noggrann med uppmärksamhet på detaljer.
• Avsluta startade uppgifter inom utsatt tid.
• God samarbetsförmåga.
Övrig information:
Tjänsten är ett vikariat pga föräldraledighet på ca 12 månader med goda möjligheter till förlängning av att stanna på avdelningen.
Din ansökan:
Om du tycker att detta låter som ett jobb för dig, ansök och läs mer om vår verksamhet på
www.boule.com. Urval och intervjuer sker löpande, så vi ber om din ansökan så snart som möjligt.
Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Mathias Beer, chef för Customer Care via e-post på
mathias.beer@boule.com.
För frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta HR på
hr@boule.se.
Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig till en spännande tjänst på ett dynamiskt företag.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Boule Medical AB (org.nr 556128-6542)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 8707488
Observera att sista ansökningsdag har passerat.