Compensation & Benefits specialist!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Har du förståelse för HR och tycker om beräkningar? Då har vi uppdraget för dig som Compensation & Benefits specialist hos vår kund i Solna!
Hur ser din arbetsdag ut?
Hos vår kund kommer din huvuduppgift ligga i att kvalitetssäkra bonusutbetalningar från ett Performance Management system samt hantera bonusuträkningar i Excel. Du kommer även vara delaktig i vidareutvecklingen av Performance management systemet för kommande år. Vidare kommer du i din roll som Compensation & Benefits specialist att bereda anställningsavtal, agera support vid befattningsvärderingar samt ha mindre utredningsuppdrag. Arbetsmiljön hos vår kund präglas av ett stundvis högt tempo där du bibehåller fokus och noggrannhet. Uppdraget beräknas starta senast 19 januari och pågå fram till sista maj i år. OBS! Vi önskar CV på engelska!
Vem trivs här?
För att bli aktuell för denna roll behöver du ha en högskoleutbildning inom HR alternativt som civilekonom samt ha goda kunskaper inom Compensation & Benefits. Du har tidigare värderat befattningar samt gjort beräkningar kring bonus. Du har mycket goda kunskaper i Excel samt goda systemkunskaper i övrigt. Meriterande är om du har jobbat i SAP tidigare. Vidare behöver du vara professionell, noggrann och prestigelös och ha lätt för att skapa struktur i ditt arbete. Erfarenhet av internationell organisation är ett stort plus!
Vad erbjuder vi?
Ett uppdrag hos en internationell kund i Solna!
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas 19 januari. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt, vi vill ha ditt CV på engelska. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2015-01-09Arbetstider och omfattningHeltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2122177
Observera att sista ansökningsdag har passerat.