Compensation & Benefits Manager - Interim
Avanzera Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Solna söker vi en interim Compensation & Benefits Manager. Kunden är ett internationellt läkemedelsföretag med ca 550 anställda över hela världen. Uppdraget ska påbörjas omgående och beräknas pågå ca 2 - 3 månader.
Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Vi betalar dessutom lön innevarande månad.
Publiceringsdatum2014-02-25Dina arbetsuppgifterRollen är strategisk såväl som operativ och under våren är det tre olika projekt på dagordningen som du kommer att delta i;
• Din första uppgift blir att hantera utbetalningen av Short Term Incentive Program. Ta fram räknesnurror i Excel samt kommunicera till cheferna globalt om hur de ska hantera processen. HRBP stöttar i detta, men du kommer själv driva arbetet. Du kommer även ha hjälp av det svenska lönekontoret, Business Controllers samt chefer globalt för att nå målet att betala ut detta på utsatt tid.
• Parallellt med detta ska du utifrån ett undertecknat avtal slutföra lönerevision genom att kommunicera ut resultatet till cheferna och hålla i workshops för dem.
• På längre sikt kommer du att, i nära samarbete med PWC, utarbeta en presentation av Long Term Incentive Program. En del arbete är redan utfört samt att du har tillgång till förra årets LTI.
BakgrundVi söker dig som har relevant akademisk examen och har arbetat självständigt med liknande uppgifter tidigare. Du har erfarenhet från internationell miljö med engelska som koncernspråk. Det är meriterande om du har mycket goda kunskaper i Excel.
Som person är du engagerad, kommunikativ och initiativtagande. Samtidigt som det är en strategiskt viktig roll är det också viktigt att du är beredd att arbeta operativt och genomdriva projekten inom utsatt tid.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraSå ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-05
Ange följande referens när du ansöker: 330
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Karbelius 08-545 28 303
FöretagAvanzera Bemanning AB
AdressAvanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm
Jobbnummer 1791204
Observera att sista ansökningsdag har passerat.