Community Support Representative - Finsktalande

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-09-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Community Support Representative - Finsktalande" (publicerad 2021-10-12) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-09-23

Om tjänsten
Som Community Support Representative kommer du att arbeta med kundsupport via email, chatt och telefon. Du kommer att lösa problem och ta itu med otillfredsställande upplevelser samtidigt som du visar empati för frustrerade förare. Fokus i rollen ligger på att bygga upp lojalitet hos nya kunder och få återkommande kunder att fortsätta älska Uber. Du kommer att göra snabba bedömningar av problemen och eskalera dem vid behov. I rollen ingår också administrativa arbetsuppgifter i olika CRM-system.

Du kommer att ha flexibiliteten att utgå från hemmakontoret och att arbeta på kontoret i centrala Stockholm. Arbetstiden är mellan 08-17 på vardagar samt varannan helg, vilket kompenseras med lediga vardagar. Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag via Adecco med god chans till förlängning.

I din roll som Community Support Representative kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Support via email, chatt och telefon
• Skapa lojalitet hos nya kunder
• Lösa problem vid otillfredsställande upplevelser
• Visa empati mot frustrerade förare

Om dig
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av kundsupport. Vi ser gärna att du har arbetat med support via email, telefon och chatt. Erfarenhet av Salesforce är meriterande. Vidare ser vi att du är intresserad av tech och gillar att navigera i olika system. Du är flexibel och van vid förändringar. Du är van vid att ta ansvar och arbeta självständigt. Utöver detta är det viktigt att du är serviceinriktad och gillar att leverera en hög servicegrad. Goda kunskaper i svenska, engelska och finska i både tal och skrift är en viktig förutsättning för att lyckas i rollen.

Viktigt för tjänsten är:
• Minst ett års erfarenhet av kundsupport
• Erfarenhet av support via email, chatt och telefon
• Serviceinriktad
• Goda kunskaper i svenska, engelska och finska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Vad kunden kan erbjuda
• En självständig roll med stort eget ansvar
• Friskvård och tjänstepension
• Flexibiliteten att kunna arbeta både på hemmakontoret och på kontoret i centrala Stockholm
• Gratis frukost och kaffe på kontoret
• En rolig arbetsplats med högt till tak

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Sheyda Ali via Adecco 010 - 173 73 00 alt på 076 - 941 27 17

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!



Sökord
Customer support representative, Customer Support, Kundsupport, Support, Salesforce, CRM, Stockholm, Uber Rides, Uber, Adecco, Kundservice, Finsktalande, Finska

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-35663".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5989028

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: