Community Host - Extra vid behov Lindholmen

United Spaces Lindholmen Göteborg AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos United Spaces Lindholmen Göteborg AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

VILL DU JOBBA EXTRA I VÅRT HÄRLIGA TEAM?
Castellum-ägda United Spaces är en av Sveriges ledande och mest expansiva coworking-aktörer med tio anläggningar i fem olika städer (Stockholm, Arlanda, Uppsala, Göteborg och Malmö). Vi har i dagsläget drygt 3 500 medlemmar fördelade på snart 700 medlemsföretag från en mängd olika branscher och verksamhetsområden.
På Lindholmen, det pulserande och expansiva hamnområdet vid Norra Älvstranden i Göteborg, ligger en av landets mest spännande hubbar för innovation och teknikutveckling-Uni3 by Geely. Här finns vår nyetablerade United Spaces-arena.
Vi söker nu dig som vill jobba extra vid behov på vår arena på Lindholmen i Göteborg!
Vem är du?
Vi tror att du är en person som är engagerad och drivs av att integrera med nya människor, älskar service och är prestigelös.
Vi tror att du är en person som trivs med att jobba i en organisation som växer.
Vi förutsätter att du kan Microsoft Office.
Vi förutsätter att du tar den ekologiska, sociala och ekonomiska hållbarheten på största allvar.
Vi förutsätter att du ser laget istället för jaget.
Vi vill att du drivs av Passion, Öppenhet, Kul, Förtroende och Mod.
Beskrivning av tjänst:
Community Host som är personen som arbetar i driften och tar hand om våra medlemmar på anläggningen. Din roll är att se till så att vardagen för våra medlemmar blir magisk, det kan vara alltifrån att fixa en skrivare, brygga nytt kaffe eller beställa det perfekta fikat till eftermiddagen. Du hälsar alltid våra medlemmar välkomna med ett leende och hjälper dina kollegor med dagliga driften.
Kort och gott du är ansiktet utåt på plats för våra medlemmar och lever efter vårt löfte:
Come grow with us!
Dagliga arbetsuppgifter:
Hålla dig uppdaterad kring rutiner och processer.
Vara behjälplig gällande inköp av förbrukningsmaterial, mat och dryck.
Se till att kaffemaskiner, lokaler och medlemskök alltid är i toppskick.
Hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att medlemmar och gäster alltid blir korrekt bemötta.
Bidra till en säljkultur på anläggningen där alla är säljare och inte ordermottagare.
Aktivt medverka till att skapa, upprätthålla och utveckla kontakter och relationer med anläggningens och United Spaces befintliga medlemmar.
Daglig användning av vårt bokningssystem, CRM system Upsales samt accesshantering.
Genomförande av möten, events och medlemsaktiviteter.
Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av din ledare.
Dina närmaste kollegor:
Operations Manager
Community Manager
Arbetstid & Anställning:
Arbetstiden varierar och kan vara dagtid, kvällstid och helger, men framförallt vardagar mellan 08:00-17:00.
Vi betalar timlön enligt Visitas kollektivavtal dit vi är anslutna.
Du rapporterar till:
Community Manager
Start för tjänsten är omgående, det innebär att urval och tillsättningar för tjänsten sker löpande och därmed kan annonsen tas bort redan innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag 25/2.

Publiceringsdatum
2022-01-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
United Spaces Lindholmen Göteborg AB

Arbetsgivare
United Spaces Lindholmen Göteborg AB (org.nr 559229-6106)
101 23  STOCKHOLM

Jobbnummer
6295881

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från United Spaces Lindholmen Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos United Spaces Lindholmen Göteborg AB: