Comet Consular Service söker Administratör

Hays AB / Resebyråjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla resebyråjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hays AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Comet Consular Service AB är marknadsledande i Norden inom vårt verksamhetsområde konsulära tjänster med 20 års erfarenhet i visum- och legaliseringsbranschen. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg och Köpenhamn med ca 30 medarbetare totalt. Mer information om företaget finner du på vår hemsida: www.cometconsular.se .

Vi fortsätter att växa och behöver ytterligare förstärkning till vårt handläggarteam.
Till vårt huvudkontor i Stockholm, med ljusa lokaler belägna centralt i
Wenner-Gren Center, söker vi nu en Administratör.

Tjänstebeskrivning:
Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter såsom registrering och uppdatering i vårt system, behandling, kontroll och sortering av bland annat visumärenden. Du kommer dagligen att använda telefonen som verktyg för utgående samtal vid exempelvis problemlösning av ärenden. Vid speciella tillfällen kommer du även att med företagsbil hämta och leverera färdiga dokument hos kunder och på ambassader så det är därför mycket viktigt att du innehar B-körkort.

I arbetsuppgifterna ingår:
• Kontroll, sortering och problemlösning av ärenden (visumansökningar och legaliseringar)
• Registrering och uppdatering av ärenden i vårt datasystem
• Daglig kontakt med kunder och ambassader/konsulat via telefon och e-post
• Planera och organisera fördelning av ärenden i samarbete med medarbetare
• Posthantering
• Pengahantering
• Nära samarbete med övriga avdelningar

Publiceringsdatum
2007-12-27

Kvalifikationer
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av arbete på resebyrå är ett krav
• Mycket goda kunskaper i Engelska och Svenska
• Goda datakunskaper
• B-körkort är ett absolut krav

Som person är du serviceinriktad, effektiv och noggrann. Du är inte rädd för att fatta egna beslut samt är ansvarstagande. Du kan hålla många bollar i luften samtidigt och är bra på att hantera stressiga situationer. Du har god samarbetsförmåga, men kan även arbeta självständigt samt är målinriktad.

Anställningsform:
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Startdatum 7 Januari.

Arbetstider:
Heltid, skift mellan 07.30-19.00.

Så ansöker du
Comet Consular Service AB samarbetar med Hays i denna rekrytering. Har du frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Anna Marmgård på telefon nummer 08-588 043 00. Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev och meritförteckning till stockholm@hays.com . Märk din ansökan "Comet-administratör".

Körkortskrav
B körkort fordras.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Månadslön

Kontakt
Anna Marmgård, 08-588 043 00 Växel, stockholm@hays.com , Rekryterare

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: stockholm@hays.com

Företag
Hays AB
GREV TUREG 11 A
11446 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-58804300
Faxnummer: 08-58804399
E-postadress: stockholm@hays.com
Mer information på http://www.hays.se

Kontorsadress
GREV TUREG 11 A
STOCKHOLM

Jobbnummer
85475

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hays AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hays AB: