Com Hem söker kvalificerad Receptionist till Kundservice i Örnsk

Com Hem / Kontorsjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Com Hem i Örnsköldsvik, Härnösand, Sundsvall, Stockholm eller i hela Sverige

Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 40 procent, 1,77 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud samt prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för bredband och fast telefoni. Företaget grundades 1983, har cirka 750 anställda och huvudkontor i Stockholm. Ägare är BC Partners. För mer information läs mer på www.comhem.seCom Hem har sedan 2001 en befintlig Kundservice i Härnösand med 500 medarbetare. Nu utökar vi ytterligare med ett kundservicecenter i Örnsköldsvik som kommer innefatta cirka 200 medarbetare. Vi söker nu ny receptionist som vill växa med oss i en expansiv bransch och som brinner för service.

Publiceringsdatum
2011-11-25

Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär att du självständigt ansvarar för den interna och externa servicen på Kundservice. Du blir spindeln i nätet mellan receptionen och övriga avdelningar i verksamheten, samt mot externa leverantörer. Du kommer att ta ansvar för den dagliga driften av kontoret där arbetsgifterna innebär bl.a. rese- och mötesbokning, materialbeställning, posthantering och diverse andra kontorsuppgifter. Som receptionist hos oss är arbetsuppgifterna en variationsrik blandning mellan högt och lågt vilket ställer krav på prestigelöshet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för serviceyrket, har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och flera års arbetslivserfarenhet i servicebranschen. För att lyckas i rollen har du en stor förmåga att organisera, samordna och arbeta självständigt.
På det personliga planet är du engagerad med ett eget driv och en förmåga att se vad som behöver göras. Du har god social kompetens, är utåtriktad, inspirerande och en utpräglat positiv attityd. Då företaget har snabba beslutsvägar har du förmågan att ha många projekt igång samtidigt och driva dem i mål.
Vad kan Com Hem erbjuda dig?
Vi erbjuder dig möjligheten att utvecklas med oss, och har goda förmåner, friskvård och försäkringar. Den nya lokalen kommer att byggas i Arken och beräknas vara inflyttningsklar i februari 2012. Här kommer du att få arbeta i en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum. Utbildning och kompetensutveckling kommer du att få kontinuerligt under din anställning hos oss.
Mer information och kontaktperson
Du ansöker genom att klicka på nedanstående länk eller via comhem.se/jobba. Vi intervjuar löpande, och sista ansökningsdag är 8 januari 2012. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Chef för Navet, Helen B Norberg på 0734-390 784.
Välkommen med din ansökan

Facklig kontakt
Ledarna: Eva Ståhl, 0734-390 715, ledarna@comhem.com
Seko: Nick Fortgens, nick.fortgens@comhem.com
Unionen: Magnus Hansson, unionen.harnosand@comhem.com

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Com Hem

Adress
Com Hem
Box 8093
10420 Stockholm

Jobbnummer
1089884

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Com Hem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Com Hem: