Com Hem söker Kommunikatörer till Allmän KS/Faktura till Örnsköl

Com Hem / Säljarjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Com Hem i Örnsköldsvik, Härnösand, Sundsvall, Stockholm eller i hela Sverige

Com Hem är en av Sveriges ledande leverantörer av tv, bredband och telefoni. Cirka 40 procent, 1,77 miljoner, av Sveriges hushåll är anslutna till Com Hems nät och har tillgång till marknadens bredaste tv-utbud samt prisvärda, högkvalitativa och kompletta tjänster för bredband och fast telefoni. Företaget grundades 1983, har cirka 750 anställda och huvudkontor i Stockholm. Ägare är BC Partners. För mer information läs mer på www.comhem.seCom Hem har sedan 2001 en befintlig Kundservice i Härnösand med 500 medarbetare. Nu utökar vi ytterligare med ett kundservicecenter i Örnsköldsvik som kommer innefatta cirka 200 medarbetare. Vi söker nu nya medarbetare som vill växa med oss i en expansiv bransch och som brinner för service och försäljning.
Nu börjar vi rekrytera 30 kommunikatörer till avdelningen allmän KS/Faktura med start i mars-april.

Publiceringsdatum
2012-01-02

Dina arbetsuppgifter
Som kommunikatör på avdelningen Allmän Kundservice/Faktura hanterar du inkommande samtal om fakturor, allmänna kundserviceärenden och genomför merförsäljning. Du arbetar mot att nå uppsatta mål inom försäljning, kundnöjdhet, kvalitet och effektivitet vilket följs upp kontinuerligt. Rollen kan även innebära att hantera e-posthantering, retentionsarbete och till viss del utgående kundärenden via telefon. Schemalagd arbetstid är dag, kväll och helg.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har lägst gymnasieexamen och några års arbetslivserfarenhet. Meriterande är branscherfarenhet, och gärna av försäljning. Du har ett stort intresse för kundservice, innehar god systemförståelse och kan arbeta uthålligt.. För att lyckas i rollen är du mycket serviceorienterad, säljinriktad, ansvarstagande och har förmåga att jobba såväl som i team som självständigt. Då måluppfyllnad och försäljning är dagligt förekommande, motiveras du av att sälja och kan hantera många olika ärenden samtidigt. Vi erbjuder rätt person goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och satsar kontinuerligt på internutbildning.

Mer information och kontaktperson
Du ansöker genom att klicka på nedanstående länk eller via comhem.se/jobba. Du kommer att få en gedigen utbildning när du börjar hos oss. Vi rekryterar löpande och första utbildningen inom allmän KS/faktura startar tidigast i mars, så ansök snarast möjligt. För att göra rätt bedömning önskar vi fullständigt cv och personligt brev. Vid frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta HR-avdelningen Agnetha Bergman eller Jörgen Hägglund på 08-553 630 00.

Välkommen med din ansökan

Facklig kontakt
Ledarna: Eva Ståhl, 0734-390 715, ledarna@comhem.com
Seko: Nick Fortgens, nick.fortgens@comhem.com
Unionen: Magnus Hansson, unionen.harnosand@comhem.com
INFORMATIONSMÖTEN på mellandagarna
Under mellandagarna kommer representanter från Com Hem att vara på plats i Arken för att informera om den satsning som nu sker i Örnsköldsvik. Passa på och besök oss om du har frågor eller funderingar. Välj den tid som passar dig, då informationen är densamma vid alla träffar.

Tider:
27/12: 13:00-14:00 och 17:00-18:00
28/12: 13:00-14:00
Plats: Arken, Pinassen

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Com Hem

Adress
Com Hem
Box 8093
10420 Stockholm

Jobbnummer
1119129

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Com Hem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Com Hem: