Com Hem söker en HR-konsult till Kundservice i Örnsköldsvik

Com Hem / Administratörsjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Com Hem i Örnsköldsvik, Härnösand, Sundsvall, Stockholm eller i hela Sverige

Com Hem har sedan 2001 en befintlig Kundservice i Härnösand med 500 medarbetare. Nu utökar vi ytterligare med ett kundservicecenter i Örnsköldsvik som kommer innefatta cirka 200 medarbetare. Vi söker nu en HR-konsult som vill växa med oss i en expansiv bransch och som brinner för service och försäljning.

Publiceringsdatum
2011-11-25

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med ett kvalificerat operativt HR arbete och ha ansvar för att driva samtliga HR-frågor på arbetsplatsen. Stor fokus i rollen kommer att ligga på att stötta organisationens ledning och chefer inom ledarskap, rekrytering, rehabilitering och arbetsrätt. Vi ser det som en självklarhet att du trivs med att arbeta nära verksamheten. Du ingår i Kundservice HR avdelning och rapporterar till HR chefen för Kundservice.    

Kvalifikationer
Vi söker dig som är trygg, självständig, har eget driv samt är engagerad och öppen. Du är väl förankrad i din kompetens och trivs med att arbeta med olika typer av människor. Du trivs i en förändringsbenägen miljö där du får vara delaktig och ta stort personligt ansvar för ditt arbete. Som person stimuleras du av att både arbeta operativt samtidigt som du utan problem kan höja blicken och utveckla mer långsiktiga strategier.
Du som söker har en avslutad examen från PA-programmet eller motsvarande, samt erfarenhet av några års brett HR arbete. Du har goda kunskaper i rekrytering, rehabilitering, personalekonomi, arbetsrätt och allmän HR administration.
Vad kan Com Hem erbjuda dig?
Vi erbjuder dig en bred roll med stort ansvar och stora utvecklingsmöjligheter. Vi har goda förmåner, friskvård och försäkringar.
Den nya lokalen kommer att byggas i Arken och beräknas vara inflyttningsklar i februari 2012. Här kommer du att få arbeta i en modern och säljande miljö där kunden och kvalitén står i centrum. Utbildning och kompetensutveckling kommer du att få kontinuerligt under din anställning hos oss.
Mer information och kontaktperson
Du ansöker genom att klicka på nedanstående länk eller via comhem.se/jobba. Vi intervjuar löpande, sista ansökningsdag är 8/1 2012. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-chef Kundservice Jörgen Hägglund på 08-553 630 00.
Välkommen med din ansökan!

Facklig kontakt
Ledarna: Eva Ståhl, 0734-390 715, ledarna@comhem.com
Seko: Nick Fortgens, nick.fortgens@comhem.com
Unionen: Magnus Hansson, unionen.harnosand@comhem.com

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Com Hem

Adress
Com Hem
Box 8093
10420 Stockholm

Jobbnummer
1089623

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Com Hem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Com Hem: