Coach till vår kundsupport

Phonera Företag AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Phonera Företag AB i Malmö, Göteborg, Linköping, Stockholm eller i hela Sverige

Om rollen
Vi söker en coach till vår kundsupport som ska hjälpa våra medarbetare att utvecklas genom kompetenshöjande åtgärder som måste ske kontinuerligt, i syfte att i linje med kundernas behov ge den absolut bästa supporten. Vi har tydligt uppsatta krav inom service och var vi vill befinna oss inom en snar framtid. Du kommer att behöva observera, analysera, utbilda och ge objektiva råd. Det kommer att vara ditt ansvar att se till att våra medarbetare klarar de löpande prov som är framtagna. Arbetet kommer att bedrivas främst genom hög närvaro i produktionen samt med hjälp av framtaget utbildningsmaterial.

Du kommer att rapportera till supportchefen och kommer att bli en del av kundsupportsgruppen. Det är en stark grupp som vi tror mycket på och vill ha ytterligare hjälp med att fortsätta utveckla framåt.

Välkommen att hjälpa oss att förbli en av Sveriges starkaste kundsupporter!

Om personen vi söker
Dokumenterad erfarenhet från att utveckla människor är ett krav.

Mycket goda kommunikationskunskaper i svenska är ett krav.

Erfarenhet av arbete inom kundsupport är ett stort plus.

Erfarenhet av telekombranschen och dess utmaningar är även det ett stort plus.

I din coachande informella ledarstil gillar du att arbeta i ett högt tempo. Du är duktig på att driva förbättringsarbetet och har lätt för att knyta kontakter med folk. Bland dina främsta personliga egenskaper finns engagemang, människokännedom och tydlighet.

Övrig information
Tjänsten är placerad vid vårt huvudkontor i centrala Malmö.

Publiceringsdatum
2013-03-22

Om företaget
Phonera är en företagsoperatör med ett gott rykte i branschen och en av de fyra stora aktörerna på marknaden för fast telefoni till små- och medelstora företag. Bolaget skapar lönsamhet och tillväxt genom att erbjuda kostnadseffektiva och moderna kommunikations- och serverlösningar för Telefoni, Internet och Hosting. Phonera har cirka 60 000 företagskunder, aktien handlas på NASDAQ OMX Stockholm och bolaget omsatte 2012 397,8 mkr. Mer information om bolaget finns på www.phonera.com.

Phonera drivs av att ha nöjda kunder och är stolta över att ha fått utmärkelsen "Sveriges mest nöjda företagskunder på fast telefoni" genom Svenskt Kvalitetsindex (SKI) i fem år. Vi jobbar för att våra kunder ska få den absolut bästa servicen. Det innebär att våra medarbetare är flexibla, lösningsorienterade, teknikintresserade samt att de har ett brinnande engagemang för att ge service i toppklass.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@phonera.se

Kontakt
Patricia Zell 0406221019 jobb@phonera.se

Företag
PHONERA FÖRETAG AB

Adress
PHONERA FÖRETAG AB
SÖDERGATAN 14
21134 MALMÖ

Kontorsadress
SÖDERGATAN 14
MALMÖ

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-6221000

Jobbnummer
1501624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Phonera Företag AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Phonera Företag AB: