Client Support till Backoffice för Fakturatjänster

Intrum Justitia Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2012-09-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Client Support till Backoffice för Fakturatjänster" (publicerad 2012-10-08) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intrum Justitia Sverige AB i Stockholm, Upplands-Bro, Uppsala, Gävle, Nacka eller i hela Sverige

Intrum Justitia är det marknadsledande kredithanteringsföretaget i Europa och vi erbjuder kredithanteringstjänster som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Intrum Justitia grundades 1923 och har omkring 3 300 anställda i 20 länder och samarbete med agentföretag i ytterligare 180 länder. Koncernens omsättning uppgick 2011 till 3,9 miljarder kronor. Intrum Justitia AB är noterat vid Nasdaq OMX Stockholm sedan 2002.

Mer information finns på www.intrum.se.

Nu söker vi en ny medarbetare till ett team som arbetar med betalningsadministration för våra tjänster inom reskontra- och fakturaservice.

Som Client Support arbetar du med att boka betalningar för våra kunders räkning och sköta övrig betalningsadministration. Du gör också avstämningar av våra konton i flera valutor, utför utredningar i komplexa ärenden och granskar nya kunders hantering i syfte att säkerställa god leveranskvalitet. Vidare har du dagligen kontakt med våra kunder via telefon och e-post och du verkar för att alltid hålla en hög servicenivå.

Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar att arbeta mot deadlines och uppsatta mål. Rollen som administratör ger dig också möjlighet att delta i arbetet med förbättringar av våra befintliga arbetsprocesser och rutiner.

Publiceringsdatum
2012-09-21

Kvalifikationer
Vi söker dig som har

• Gymnasiekompetens, gärna med inriktning mot ekonomi
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med reskontra
• Tidigare erfarenhet från företagskundtjänst, bankkundtjänst eller liknande
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

Vi eftersträvar en jämn könsfördelning och därför ser vi gärna manliga sökande.

Dina personliga egenskaper
Du har siffersinne och strävar alltid efter den bästa lösningen för kunden. Du har förmåga att arbeta strukturerat, samtidigt som du får rutinuppgifter utförda på ett effektivt sätt. Vidare är du van att växla mellan olika arbetsuppgifter och du trivs i en tempofylld miljö med korta deadlines. Vi värdesätter också att du är en driftig person som tar initiativ till att förbättra arbetsrutiner. Du har även en positiv grundinställning som gör att du gillar att samarbeta med både kunder och kollegor.

Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag och därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Ansök genom att klicka på " Skicka ansökan".

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotta Berström (Team Manager Sales Ledger Services), 08-616 78 39
Eva Pettersson (Facklig representant), 08-616 77 00 (Vxl)

Företag
Intrum Justitia Sverige AB

Adress
Intrum Justitia Sverige AB
Marcusplatsen 1A
10524 Stockholm

Jobbnummer
1346032

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intrum Justitia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intrum Justitia Sverige AB: