Client Services & Key Account Coordinator
Lrqa Sverige AB / Säljarjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lrqa Sverige AB i Partille,
Göteborg eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
Lloyds Register Quality Assurance (LRQA) är en världsledande leverantör av oberoende revisionstjänster inklusive certifiering, validering, verifiering och utbildning inom ett brett spektrum av standarder och system. Vi är en global organisation med verksamhet i över 120 länder som kan erbjuda multinationella kunder samordnade tjänster världen över. I Sävedalen utanför Göteborg finns en hub för Norden varifrån vi bearbetar den nordiska marknaden. På LRQA har vi gedigen erfarenhet och framgång inom branschen men blickar alltid framåt. Vi söker nu en Client Services & Key Account Coordinator som kan bli del i bolagets fortsatta utveckling och tillväxt. Om du vill utveckla din goda organisatoriska och kommunikativa förmåga, om du gillar problemlösning och drivs av att hitta de bästa lösningarna, om du trivs med att arbeta i en internationell miljö är detta tjänsten för dig.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Du kommer att bli en del av vårt Nordiska Client Services team som är placerat i Sävedalen utanför Göteborg. I rollen har du daglig kontakt med både externa och interna kunder, främst i Norden men även på andra LRQA-kontor runtom i världen. Du arbetar med resursplanering av personal, både operativt och taktiskt. I rollen som Client Services & Key Account Coordinator arbetar du med datorn och telefonen som dina främsta redskap i ett team med andra planerare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera kundbesök och säkerställa en effektiv fördelning av tillgängliga resurser samt att koordinera arbetet hos större kunder. Det är väldigt viktigt att bygga relationer både med interna och externa kunder och du tar hand om och löser de frågor som uppkommer. Som planerare arbetar du även med att följa upp på beläggningsgrad och andra nyckeltal samt säkrar att korrekt information finns i datasystemen. I denna position rapporterar du till Client Service Manager för Norden.
Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning. Vi ser gärna att du har arbetat med resursplanering och har erfarenhet av att arbeta med kundrelationer. Du har ett diplomatiskt sätt och kan sätta gränser. Andra viktiga egenskaper i denna roll är att du är initiativrik och sjävständigt kan prioritera och har förmågan att analysera komplexa problem och utveckla lösningar. Att vara strukturerad och noggrann är också viktigt i denna tjänst. Du är van att arbeta med dator och har goda kunskaper särskilt i Microsoft office. Eftersom vi är en internationell spelare söker vi dig som har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift. Danska eller finska är meriterande. Hos LRQA blir du en del av en driven organisation som alltid strävar efter att ligga i framkant i sin bransch. Du kommer att ha en nyckelroll i bolagets dagliga drift och för rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
(*) Tillträde
Omgående
Publiceringsdatum2016-10-14ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-30
Vi vill ha din ansökan på engelska och du ansöker på denna länk:
Klicka på denna länk för att göra din ansökan .
KontaktRecruitment Team, 0031104145088
FöretagLRQA Sverige AB
AdressLRQA Sverige AB
Göteborgsvägen 74
43363 SÄVEDALEN
KontorsadressBox 2107
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-262180
Jobbnummer 3107212
Observera att sista ansökningsdag har passerat.