Client Relations Manager till Flexpay

Flexpay / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Flexpay i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Vi söker efter nya talanger som kan ansvara för våra kunder. Älskar du service och kundkontakt samt har ett tekniskt intresse, kan rollen som Client Relations Manager (CRM) på Flexpay vara rätt för dig!

På Flexpay arbetar vi hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig icke besvär!
OM TJÄNSTEN

Client Relations Manager's (CRM) primära arbetsuppgift är att agera kundansvarig för några av Flexpays största och viktigaste kunder. Rollen innebär att upprätthålla en löpande god relation med kunderna och samtidigt bearbeta kunderna långsiktigt för vidare affärer. Som CRM kommer du att ha tät kundkontakt med syfte att kunna se utvecklingsmöjligheter och lösningar för varje kund samt förbättra rutiner med mål att skapa fullständigt nöjda kunder. Som CRM ansvarar du även för, samt driver utvecklingsprojekt ute hos våra kunder. Vi ser därför att du som söker har en god förståelse för vad som krävs för att driva lyckade projekt.

Publiceringsdatum
2014-10-28

Arbetsuppgifter
I tjänsten kommer du exempelvis att:

• Ansvara för Flexpays kunder och jobba för att upprätthålla goda kundrelationer.
• Driva utvecklingsprojekt för våra kunder.
• Ha tätt samarbete med Flexpays projektledare och andra interna funktioner.
• Arbeta strategisk med kunder och sätta upp kundmål. 

VEM ÄR DU?

I rollen som CRM kommer du arbeta med ett glatt och drivet gäng. Du som söker skall sukta efter en utmaning och ha en vilja att utvecklas tillsammans med oss.  

Du som söker har:

• En universitetsexamen, troligen inom ekonomi, marknadsföring, HR, systemvetenskap eller som ingenjör med industriell ekonomi som inriktning.
• Pratar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Då vi växer internationellt är ett tredje språk mycket meriterande.
• Mycket god datavana och erfarenhet av att arbeta i olika system.

Vi ser att du som söker har cirka 5 års relevant arbetslivserfarenhet och arbetat i en liknande roll sedan tidigare. Rollen som CRM ställer höga krav på gott kundbemötande och vi ser därför att du har arbetat med mycket kundkontakt sedan tidigare, så som kundansvarig eller liknande. Vi ser även att du har erfarenhet av projektledning, helst av teknisk karaktär och är van vid att driva olika typer av projekt. Då Flexpay arbetar inom området för Compensation & Benefits och andra HR frågor, är även en bakgrund inom HR branschen intressant.

Har du tidigare erfarenhet av implementering av något system, ser vi det som mycket meriterande, men är inget krav för tjänsten.

Som person är du social, utåtriktad och har alltid kunden i fokus. Då din roll innebär att ansvara för några avFlexpays största kunder, är en hög servicenivå och en förmåga att skapa goda kundrelationer är en självklarhet. Vidare ställer vi krav på hög personlig mognad, entusiasm och stresstålighet, då rollen innefattar stort eget ansvar samt arbete i högt tempo. För att trivas i rollen bör du ha ett tekniskt intresse och tycka det är roligt med IT-lösningar samt att du motiveras av att arbeta både ut mot kunder och självständigt dataarbete.

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Stockholm 

Kontaktperson: Carl Svanström

ANSÖKAN

Låter detta intressant? Vänligen klicka på "Ansök" nedan för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

OM FLEXPAY

Flexpay har länge varit i toppen på Dagens Industris lista över Gasellföretag - Sveriges snabbast växande och lönsamma bolag. Flexpay hjälper många av Sveriges största företag, exempelvis IKEA, Ericsson, Volvo, Nordea, AstraZeneca m.fl. att effektivisera kommunikationen till deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens "totala belöning" - lön och förmåner. Via portalen hjälper vi våra kunder att erbjuda ca 600 000 anställda flexibla förmåner så som friskvård, hälsa, pensioner, försäkringar och bilar.

Flexpay utgörs idag av ca 220 fantastiska medarbetare i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Amsterdam, Helsingfors, München och kommer inom kort att växa inom flera länder. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Huset är fyllt med intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig inte besvär!!

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Flexpay

Adress
Flexpay
Banérgatan 16
11523 Stockholm

Kontorsadress
Banérgatan 16

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2047846

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Flexpay

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Flexpay: