Client Relations / Customer Success Manager Till Trioptima / Osttra
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-07-08Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TriOptima.
Om företagetTriOptima/OSTTRA har även kontor i finansvärldens metropoler; London, New York, Singapore, Guragon och Tokyo. Deras kunder är främst internationella investmentbanker och andra finansiella aktörer.
OSTTRA är ett joint venture, gemensamt ägt av S&P Global och CME Group. OSTTRA bildades 2021 genom kombinationen av fyra företag som tillsammans har utgjort kärnan i utvecklingen och innovationen inom Post-Trade de senaste 20+ åren: MarkitServ, Traiana, TriOptima och Reset
På TriOptima/OSTTRA uppmuntras all form av personlig vidareutveckling och företaget ser positivt på initiativtagande, utbildning och utmaningar. I rådande tillväxttakt finns stora möjligheter att växa med och i bolaget. I rollen samarbetar du även nära dina kollegor globalt, och de värdesätter platta strukturer och utbyten mellan de olika kontoren. Det finns därför goda möjligheter för dig att få göra längre eller kortare utbyten till något av företagets andra kontor.
Dina arbetsuppgifterSom Optimization Client Services Analyst tillhör du ett av TriOptimas Client Management Team, där ditt arbete präglas av en kundnära roll med utrymme för dataanalytiskt arbete och skräddarsydda lösningar mot främst investmentbanker där majoriteten finns utomlands. Arbetet sker i cykler som innefattar bland annat onboarding av banker, teknisk förberedelse, verifiering av marknadsvärde och risk för OTC-derivat, och körning av triReduce's kompressionsalgoritm. Tjänsten triBalance optimerar och balanserar även portföljen.
Teamen är uppdelade efter företagets produkt- och tjänsteportfölj, och de finns representerade på samtliga kontor - vilket erbjuder en rörlighet inom företaget som är unik.
Rollens bredd ger möjligheter till utveckling inom det område som passar dig bäst, oavsett om det är databaser, kundkontakt, produktutveckling, finansiell matematik eller andra förgreningar inom finans och teknik. På TriOptima uppmuntras all form av personlig vidareutveckling och företaget ser positivt på initiativtagande, utbildning och utmaningar.
I rollen samarbetar du nära dina kollegor på London-, New York-, Singapore- och Tokyokontoren. Bolaget värdesätter platta strukturer och utbyten mellan de olika kontoren och det finns därför goda möjligheter för dig att få göra längre eller kortare utbyten till något av TriOptimas andra kontor
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Utbildad civilingenjör- eller civilekonomexamen med inriktning finans eller motsvarande erfarenhet.
• Meriterande med tidigare erfarenhet från branschen, kanske där du har arbetat med derivat inom en större bank, alternativt erfarenhet av ett servicerelaterat arbete med stort kundfokus
• God kunskap om finans samt ett stort tekniskt intresse.
• Goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift. Meriterande med ytterligare språkkunskap utöver engelska.
Du är analytisk och problemlösande med stort fokus på att leverera ett arbete av hög kvalitet. Du trivs med att samarbeta med andra och du är kommunikativ samt trivs bäst i en roll där du har kontakt med människor. I den här rollen är det inte nödvändigt med tidigare erfarenhet av finansiella instrument, men det är av största vikt att du har ett djupt intresse för att lära dig och att du därför besitter en stark förmåga att ta till dig ny kunskap. Därtill förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det är också i en sådan roll som du trivs bäst. Företagskulturen präglas av även av prestigelöshet och ett högt tempo för att ge kunderna bästa möjliga service och produktupplevelse, delar som du motiveras utav.
Övrig information:
Start: Efter sommaren/enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm, möjlighet till hemarbete 2 dagar i veckan.
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8793376
Observera att sista ansökningsdag har passerat.