Client Manager 3rd Parties
Scandic Support Office / Säljledarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljledarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Scandic Support Office i Stockholm,
Göteborg,
Umeå eller i
hela Sverige Scandic - hotell med sunt förnuft
Scandics värderingar har sina rötter i det nordiska arvet. Vi införde den klassiska, nordiska "ta hand om varandra"- känslan, kultiverade den till ett avslappnat och prisvärt hotellkoncept med
bra kvalitet. Alla våra värderingar och de beslut som fattas inom Scandic grundar sig på nordiskt sunt förnuft. Scandic ska erbjuda service som är tillgänglig och prisvärd för de många
människorna, en avslappnad upplevelse som fungerar för alla. Det ska vara enkelt. Det ska vara valuta för pengarna. Vi ska visa öppenhet. Man kan summera sättet vi arbetar på som “omtankeâ€?,
att bry sig om andra människor. Du kan se Omtanke i sättet vi tar hand om våra gäster. Det är också en guide i vårt uppförande gentemot kollegor och partners.
Vill du anta utmaningen och vara med på Scandics tillväxtresa?
Vi är idag Nordens ledande hotellkedja med 141 hotell och vår expansion bara fortsätter. Energinivån är hög och vår tillväxt skapar en dynamisk organisation som är i ständig utveckling. Det
ger medarbetarna en unik möjlighet att växa tillsammans med oss. Nu söker vi dig som vill vara med och skapa nytt och utveckla en av Europas främsta hotelloperatörer. Mer information om Scandic
finner du påwww.scandichotels.com
Scandic är sedan april 2007 ett bolag helägt av EQT efter att ha varit en del av Hilton Hotels. Företaget befinner sig i en mycket dynamisk och spännande fas i vilken det nya Scandic skapas
samtidigt som en stark expansion via förvärv står för dörren. Ovanstående ställer stora krav på försäljning samtidigt som det innebär massor av möjligheter.
Scandickoncernen har ca 6 000 anställda, varav 3 500 i Sverige.
Rollen som Scandics nya Client Manager 3rd PARTIESinnebär att du utvecklar och driver affärer från 3rd parties (On-line, Consortias/Travel Agents), såväl avtalsbundna som ad-hoc. Du kommer att
förhandla avtal och implementera dessa samt upprätta handlingsplaner för kunderna. Som Client Manager är du ansvarig för hela säljprocessen på en specificerad kundportfölj samt för att bygga
en långvarig och stabil relation till kunden. I rollen ingår även nyförsäljning samt inbokning och genomförande av kundbesök. Du deltager vid mässor och genomför olika typer av
kundaktiviteter och events.
För att vara med på Scandics tillväxtsrea har du:
• Bakgrund eller erfarenhet från att ha arbetet mot 3rd party on-line
• GDS (Global Distribution System)/Resebyråerfarenhet
• Erfarenhet av försäljning med eget resultatansvar
• God kompetens gällande on-line distribution
• Vana att förhandla och implementera avtal/kontrakt
• Körkort då det förekommer en hel del resande i tjänsten
• Internationell erfarenhet vilket är meriterande
Scandics nya Client Manager 3rd PARTIES med placering i Stockholm är en personmed ett starkt resultatfokus, tävlingsinstinkt och driv. Du har en känsla för att bygga och skapa långsiktiga
relationer. Som person är du också positiv har god samarbetsförmåga och är lösningsorienterad. Slutligen är du pedagogisk och ödmjuk och har en förmåga och trivs med att genomföra
utbildningar för dina kunder.
I rollen ingår det en del resor med övernattning i samband med kundaktiviteter mm.
Är du snabb, smart och hungrig och vill vara med i Scandics expansion? Ansök idag!
För att söka tjänsten gå in på
http://www.propell.se/jobb/Scandic-Client-Manager-3rd-partiesPubliceringsdatum2008-03-05Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid/Deltid
Tills vidare
ErsättningFast lön
Enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-03-25
KontaktFöretagScandic Support Office
AdressScandic Support Office
Box 6197
10233 Stockholm
Jobbnummer 154018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.