Client Integration Analyst

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-28

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos kundföretaget. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget och eventuell överrekrytering.

Om företaget
Företaget är en inkassoverksamhet med fokus på att skapa en sund ekonomi i samhället. Företaget finns i flera delar av Europa. På arbetsplatsen råder en familjär stämning och nu letar vi efter en person som vill vara en del av Service Delivery teamet.


Dina arbetsuppgifter
Som Client Integration Analyst inom fakturaservicetjänster respektive inkasso, är du ansvarig för implementeringen mellan kundens affärsmiljö och företagets miljöer. Du ansvarar för att hålla dokument uppdaterade som exempelvis teknisk design. Du supporterar internt och för kund. Därtill innebär rollen även ett förvaltningsarbete av befintliga kunder, felsökning av filer och effektiviseringsarbete.

Du erbjuds ett dynamiskt och skapande arbete där du får möjlighet att utveckla dina kunskaper, samtidigt som du bidrar till att optimera kopplingen mellan affärsverksamhet och teknik. I rollen har du många kontaktytor och stor påverkan på hur företagets kunder upplever tjänsterna och bidrar till bolagets framgång.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundnära samarbete
• Ett stort tekniskt intresse och förståelse
• Erfarenhet av analytiskt arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God vana och kunskap i Office-paketet
• Gärna erfarenhet av dataformulär

För att trivas i rollen tror vi du är en ansvarsfull person som arbetar noggrant, strukturerat och effektivt. Du är flexibel och lösningsfokuserad, har lätt för att anpassa dig till rådande situation och prioritera, och optimera, när situationen kräver. Du tycker om att ha kundkontakt och motiveras av att skapa nöjda kunder och bidra til lönsamma affärer. Att alltid ge god service och bygga goda relationer kommer naturligt för dig.

Övrig information:

Start: Januari
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: client integration analyst, inkasso, it, teknik, teknisk, support, tekniskt intresse, stockholm, heltid, Intrum, integration, office 365

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Janina Bohlin
janina.bohlin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6075468

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: