Client Integration Analyst till inkassoverksamhet

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2021-04-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Client Integration Analyst till inkassoverksamhet" (publicerad 2021-06-07) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-04-01

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Företaget är en inkassoverksamhet. De erbjuder lösningar för att förbättra företags kassaflöde och långsiktiga lönsamhet. De strävar efter att vara ett stöd för privatpersoner och företag för att hjälpa dem bli skuldfria.


Dina arbetsuppgifter
Som Client Integration Analyst inom fakturaservicetjänster respektive inkasso, är du ansvarig för implementeringen mellan kundens affärsmiljö och företagets miljöer. Du ansvarar för att hålla dokument uppdaterade som exempelvis teknisk design. Du supporterar internt och för kund. Därtill innebär rollen även ett förvaltningsarbete av befintliga kunder, felsökning av filer och effektiviseringsarbete.

Du erbjuds ett dynamiskt och skapande arbete där du får möjlighet att utveckla dina kunskaper, samtidigt som du bidrar till att optimera kopplingen mellan affärsverksamhet och teknik. I rollen har du många kontaktytor och stor påverkan på hur företagets kunder upplever tjänsterna och bidrar till bolagets framgång.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundnära samarbete
• Ett stort tekniskt intresse och förståelse
• Erfarenhet av analytiskt arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God vana och kunskap i Office-paketet
• Gärna erfarenhet av dataformulär

För att trivas i rollen tror vi du är en ansvarsfull person som arbetar noggrant, strukturerat och effektivt. Du är flexibel och lösningsfokuserad, har lätt för att anpassa dig till rådande situation och prioritera, och optimera, när situationen kräver. Du tycker om att ha kundkontakt och motiveras av att skapa nöjda kunder och bidra til lönsamma affärer. Att alltid ge god service och bygga goda relationer kommer naturligt för dig.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: client integration analyst, inkasso, it, teknik, teknisk, support, tekniskt intresse, stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5670074

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: