Client Coordinator
Benify Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Är du grym på att skapa goda kundrelationer, är proaktiv i ditt arbete och en fena på koordinering? Då är rollen som Client Coordinator på Benify något för dig!
På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har väldigt roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig icke besvär!
OM TJÄNSTEN
Som en del av Client Relation-teamet ansvarar du för Benifys viktiga kunder. De är vår ryggrad och det är viktigt att vi alltid levererar förstklassig service så att de vill stanna kvar och utvecklas tillsammans med oss.
Du jobbar med fokus på våra mål inom Client Relations, vilka är: Nöjda kunder, tillväxt och lönsamhet. Som Client Coordinator jobbar vi främst med fokus på nöjda kunder och lönsamhet och skapar förutsättningen för våra Account Managers att vara ute hos kund med tillväxt i fokus. Lönsamheten skapas genom att du är proaktiv i ditt arbete och tar tag i eventuella problem och potentiella processförbättringar som du identifierar.
Du spelar en stor roll hos Client Relations eftersom du också är ansvarig för att ta emot inkommande ärenden från kunder. Dessa ärenden kan röra allt från felsökning till påkoppling av förmåner. Du är ansvarig för att se till att dessa ärenden blir lösta, oavsett om du tar tag i det på egen hand eller löser det med hjälp av andra funktioner inom Benify. Med hjälp av ditt stöd i de löpande förfrågningarna kan teamet lägga större fokus på att våra viktiga avtal säkras och får ett höjt kontraktsvärde, att strategiska diskussioner hålls med kund om ny efterfrågad långsiktig funktionalitet etc.
Genom att ta dig an denna utmaning kommer du ha mycket kundkontakt, ta stort eget ansvar och du får vara med och forma Benifys Client Coordinator team!
VEM ÄR DU?
Vi ser gärna att du som söker:
• Har arbetat i en koordinerande roll där administrativa arbetsuppgifter varit vanligt förekommande i det dagliga arbetet.
• Har erfarenhet av kundkontakt och kundservice.
• Är lättlärd och nyfiken.
• Har ett tekniskt intresse och tycker det är kul med IT-lösningar.
• Är flytande i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
På riktigt, så älskar vi våra kunder. Du kommer att jobba i ett team med kollegor som alla älskar mötet med människor och vi förväntar oss att du gör detsamma. Vi ser även att du är en ambitiös person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Plats: Östermalm, Stockholm
Kontaktperson: Josefine Söderqvist & Joel Heister
ANSÖKAN
Låter detta intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Tråkmånsar gör sig icke besvär!
OM BENIFY
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-08-17ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify Stockholm
AdressBenify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm
KontorsadressBanérgatan 16
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2997664
Observera att sista ansökningsdag har passerat.