Chefssekreterare, vårdadministration område slutenvård
Region Värmland / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Värmland i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8000 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling och kollektivtrafik.
Chefssekreterare till vårdadministration område slutenvård med placering område slutenvård sjukhuset Arvika
Hälso- och sjukvården i Värmland är en gemensam organisation indelad i två områden: Område öppenvård (primärvården och psykiatrin) och område slutenvård. Region Värmland har 23 vårdcentraler i hela länet och tre akutsjukhus i Arvika, Karlstad och Torsby. Det är en lagom stor och sammanhållen sjukvårdsorganisation med korta beslutsvägar som gör att du kan se helheten och vara med och påverka. Vi tror på att hälso- och sjukvård måste utgå från våra patienters behov och medarbetarnas kompetens och vill driva hälso- och sjukvården framåt tillsammans med våra medarbetare. Inom verksamhetsområdet Vårdadministration område slutenvård arbetar en stor del av område slutenvårds chefssekreterare och vårdadministratörer, främst placerade i de olika verksamheterna inom Centralsjukhuset i Karlstad samt Sjukhuset i Arvika.
Slutenvården Sjukhuset Arvika
I verksamhetsområdet Slutenvård Arvika ryms akutmottagning, vårdavdelning 76 och 79, medicinmottagning med närsjukvårdsteam, cytostatikamottagning med palliativt team, fysioterapimottagning, arbetsterapimottagning/kuratorsmottagning, uro- stomi mottagning, endoskopimottagning, läkarenhet (medicinläkare och akutjour).
Chefssekreterare, vårdadministration område slutenvård
Publiceringsdatum2021-06-07Dina arbetsuppgifterChefssekreteraren ingår i verksamhetens stabsfunktion men tillhör organisatoriskt verksamhetsområde vårdadministration område slutenvård. Chefssekreteraren erbjuds ett omväxlande arbete och ges stor möjlighet att utforma arbetets upplägg tillsammans med verksamhetschef. Uppdraget är primärt att ge verksamhetschefen, men även andra ledningsfunktioner stöd i det dagliga arbetet. Några exempel på ytterligare uppgifter som kan ingå i uppdraget är att planera möten och ansvara för dokumentation av dessa, vara sakkunnig i regionens dokumenthanteringssystem, framtagande av statistik, avvikelsehantering, personaladministrativa uppgifter, administration i samband med klinikdagar och konferenser, resebokningar, med mera. Intervjuer sker fortlöpande under ansökningstiden.
Övrig information
Inför eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister.
KvalifikationerFörutom adekvat vårdadministrativ utbildning är det önskvärt med goda kunskaper i Office-paketet. God datorvana och intresse av att hålla sig uppdaterad med regionens olika IT-system. Den personliga lämpligheten bedöms på noggrannhet och strukturerat arbetssätt, ansvarstagande samt förmåga att arbeta självständigt och vara flexibel.
Ansökan
Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Läs mer här
Här berättar några medarbetare om sitt arbete
https;//www.regionvarmland.se/berattelser
Facklig företrädare för Vision nås via växeln 010-831 50 00
Varaktighet, arbetstid
100 procent , Tillträde enligt överenskommelse
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagREGION VÄRMLAND
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "40:2021:432".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Värmland (org.nr 232100-0156),
https://www.regionvarmland.se/ Arbetsplats Region Värmland
Jobbnummer 5793222
Observera att sista ansökningsdag har passerat.