Chefssekreterare för rehabilitering, habilitering och hjälpmedel i Växjö
Region Kronoberg, Primärvård, psykiatri och rehab / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Kronoberg, Primärvård, psykiatri och rehab i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".
Rehabilitering, Habilitering och Hjälpmedelscentralen bedriver specialiserad rehabilitering och habilitering samt hjälpmedelshantering för personer med medfödd eller förvärvad sjukdom, skada eller funktionsnedsättning. Tillsammans arbetar vi för att människor med varaktiga funktionsnedsättningar ska ha redskap för att underlätta sin vardag. Alla ska ha möjligheter till full delaktighet i samhället.
Nu behöver vi din hjälp! Vi består av flera viktiga delar och behöver medvetet och fokuserat arbeta mot en kvalitetssäkrad, specialiserad verksamhet nu och i framtiden.
Vill du vara med och göra skillnad och skapa mervärde?
Publiceringsdatum2024-09-05ArbetsuppgifterDu kommer att ingå i vår nya engagerade ledningsgrupp, som består av verksamhetschef, kvalitetschef, sju avdelningschefer, kvalitetsutvecklare, två medicinskt ledningsansvariga läkare, kliniksekreterare och chefssekreterare. Tillsammans bildar kvalitetschef, kvalitetsutvecklare, verksamhetsutvecklare, kliniksekreterare och chefssekreterare kvalitetsenheten inom rehabilitering, habilitering och hjälpmedel.
Som chefssekreterare kommer du bl.a. vara det nära stödet till verksamhetschefen och en viktig del i kvalitetsenheten. Du kommer även att bidra till den digifysiska utvecklingen med nya arbetssätt och omställningen till den nära vården.
Arbetet innebär bland annat följande:
• Förbättringsarbete och utveckling
• Mötesadministration
• Dokumenthantering och framtagande av presentationsmaterial
• Planering/bokning av möten, konferenser och där tillhörande administration
• Behörighetsadministration
• Avvikelsehantering och loggkontroller
• Hantering av rutinarbete, ansvar för intranätet, 1177 och statistikstöd.
KvalifikationerVi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom administration och gärna med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har god datorvana och lätt för att arbeta i olika IT-system. Vi ser att du uttrycker dig obehindrat på svenska i både tal och skrift. Det är värdefullt med erfarenhet av vården. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ledningsgruppsarbete.
Du har en positiv inställning och vill vara med och utveckla verksamheten. Du är driven, strukturerad, nyfiken på att lära nytt samt initiativtagande och service-minded.
Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Är du mer nyfiken på oss och vår verksamhet? Hör gärna av dig så berättar vi mer!
ÖVRIGT
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.
Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.
Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR).
Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter.
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RK 248/2024".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Kronoberg (org.nr 232100-0065)
Arbetsplats Region Kronoberg, Primärvård, psykiatri och rehab
Kontakt HR-konsult
Annie Magnusson
0470-523968 Jobbnummer 8881650
Observera att sista ansökningsdag har passerat.