Chefssekreterare/administratör sökes omgående

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco söker nu omgående en chefssekreterare/administratör
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu behöver vi chefssekreterare/administratör till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg

Publiceringsdatum
2010-09-03

Dina arbetsuppgifter
I ditt arbete kommer du att stötta flera chefer och vara ett administrativt stöd samt ansvarig för ledningsadministrationen. Förekommande arbetsuppgifter är att planera resor, besök och möten samt administrera vissa personalfrågor rörande ex föräldraledighet, semesterplanering och nyanställning. Andra uppgifter är protokollhantering, arbete kring konferenser, beställning av varor mm. Uppdraget är på heltid med start under september månad, varaktighet tom december.

Erfarenheter
Vi söker dig som har några års erfarenhet av arbete med liknande uppgifter och som trivs med att ge kvalificerad service och arbeta med administration.

Dina personliga egenskaper
Som person har du lätt för att planera, prioritera och strukturera såväl ditt som andras arbete. Vidare ser du dig som en glad, positiv och serviceminded person som kan ta egna initiativ. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och kan få möjligheten att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Helena Åhs på telefon 031 - 725 45 38. Har du någon fråga om uppdraget går det även bra att kontakta Jakob Kejerud på telefon 031 - 725 45 58.
Du finner en länk till annonsen här: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1068103
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
725038

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: