Chefssekreterare/administratör sökes omgående
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco söker nu omgående en chefssekreterare/administratör
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu behöver vi chefssekreterare/administratör till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg
Publiceringsdatum2010-09-03Dina arbetsuppgifterI ditt arbete kommer du att stötta flera chefer och vara ett administrativt stöd samt ansvarig för ledningsadministrationen. Förekommande arbetsuppgifter är att planera resor, besök och möten samt administrera vissa personalfrågor rörande ex föräldraledighet, semesterplanering och nyanställning. Andra uppgifter är protokollhantering, arbete kring konferenser, beställning av varor mm. Uppdraget är på heltid med start under september månad, varaktighet tom december.
ErfarenheterVi söker dig som har några års erfarenhet av arbete med liknande uppgifter och som trivs med att ge kvalificerad service och arbeta med administration.
Dina personliga egenskaperSom person har du lätt för att planera, prioritera och strukturera såväl ditt som andras arbete. Vidare ser du dig som en glad, positiv och serviceminded person som kan ta egna initiativ. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och kan få möjligheten att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.
Så ansöker duRekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Helena Åhs på telefon 031 - 725 45 38. Har du någon fråga om uppdraget går det även bra att kontakta Jakob Kejerud på telefon 031 - 725 45 58.
Du finner en länk till annonsen här:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1068103Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 725038
Observera att sista ansökningsdag har passerat.