Chefsassistent till spännande organisation
Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Till ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som vill arbeta som chefsassistent i en prestigelös organisation och spännande miljö. Uppdraget ska påbörjas snarast och det finns stora chanser till anställning hos kund. Arbetsplatsen är i centrala Stockholm.
Detta är till en början ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2011-11-26Dina arbetsuppgifterDu erbjuds ett utvecklande arbete där du själv har möjlighet att påverka gruppens arbete framåt och där din åsikt och din professionalism respekteras.
• Verka som administrativt stöd och assistent till bransch- och affärsutvecklingschefen samt till viss del även till VD
• Ha kontroll över kalendrar, agendor, protokoll och vad som beslutas på mötena
• Förbereda inför event, möten, projekt och föreläsningar
• Avsluta möten, föreläsningar, event och se till att deltagarlistor stämmer, att utskick sker etc.
• Telefonstöd när bransch- och affärsutvecklingschefen är upptagen
• Ansvara för andra vanligt förekommande administrativa uppgifter
• Vara behjälplig vid resebokningar
För dig med stor kapacitet som trivs i supportrollen kan detta bli en spännande utmaning.
BakgrundDet är nödvändigt att du har bred erfarenhet av administrativt arbete. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på affärssvenska samt har goda kunskaper i engelska. Du bör ha erfarenhet av arbete på ledningsgruppsnivå.
För att lyckas och trivas i rollen bör du vara en strukturerad och serviceorienterad person som samtidigt kan ställa krav på din omgivning. Du är noggrann till din natur och du är en god organisatör och administratör. Det är viktigt att du har en egen drivkraft och initiativförmåga. Du bör även vara engagerad, professionell och duktig på att prioritera din och andras tid. Att ta ansvar är självklart för dig och du har sinne för såväl detaljer som helhet. Inlevelsen och passionen för ditt arbete gör att du kan utföra det med glimten i ögat. Har du ett genuint intresse för samhälls- och näringslivsfrågor är det positivt.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera.Så ansöker duVid frågor är du välkommen att ringa ansvarig rekryterare Lisa Karbelius, 08-545 28 303. Vi tar emot din ansökan via
platsansokan@avanzera.se . Vänligen ange referens "Chefsassistent". Sista ansökningsdag är 2011-12-05.
Ansökningshandlingarna kommer att behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-05
Ange följande referens när du ansöker: Chefsassistent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
platsansokan@avanzera.seKontaktLisa Karbelius, 08-545 28 303 (Direktnummer), 08-545 28 300 (Växel),
platsansokan@avanzera.seFöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
platsansokan@avanzera.se Jobbnummer 1090725
Observera att sista ansökningsdag har passerat.