Chefsassistent till offentlig verksamhet i centrala Göteborg!

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du tidigare arbetat som chefssekreterare i en offentlig organisation? Letar du efter din nästa utmaning? Då är detta något för dig!

Hur ser din arbetsdag som chefsassistent ut?
I din roll som chefsassistent kommer du att fungera som ett stöd till chefer och medarbetare i administrativa och enklare ekonomiska frågor.

Arbetet innefattar bland annat:
•  Stöd i administrativa frågor vid planering och genomförande av det dagliga arbetet
•  Stöd vid budget- uppföljningsarbete, sammanställning och uppföljning av viss statistik och rapporter.
•  Administration, planering, beredning, bevakning och uppföljning av ärenden och kontrakt
•  Stöd vid användande av IT-hjälpmedel.

Vidare kommer du att fungera som ett stöd i fakturahanteringen inom ett eller flera kostnadstillfällen vilket kan innebära distribution av fakturor, hjälp för konteringar samt bevakning av kostnadsställets fakturor kontrollattesteras och beslutsattesteras i tid.

Uppdraget startar omgående och förväntas pågå under hela 2016 med stor chans till förlängning ytterligare 1 år. Tjänsten är på heltid måndag - fredag, kl. 8.00 - 17.00. Du kommer att få en anställning som konsult hos Adecco och bli uthyrd till vår kund som är en offentlig verksamhet med placering i centrala Göteborg.

Vem trivs här?
Du som har minst 2 års erfarenhet som chefsassistent och minst 6 månaders erfarenhet av arbete inom offentlig verksamhet kommer snabbt att komma in i arbetsuppgifterna. För att kvalificera dig för tjänsten har du minst gymnasial utbildning, god datavana samt goda kunskaper i svenska språket, såväl i tal och skrift.

Som person är du kommunikativ och har förmåga att skapa och etablera kontaktnät. Du sätter dig snabbt in i nya uppgifter, tar ansvar och har förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter. Med din yrkeskompetens som bas känner du dig trygg i att argumentera för din sak och delar gärna med dig av dina erfarenheter.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig via formuläret nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-02-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Lydén 031-7643523 Johanna.Lyden@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2649275

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: