Chefsassistent till internationellt företag!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Trivs du på en arbetsplats med högt tempo och varierande arbetsuppgifter? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas och ha roligt på arbetet!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som chefassistent kommer du att stötta 5 chefer med diverse arbetsuppgifter, främst administrativa. I arbetsuppgifterna ingår exempelvis att organisera interna och externa möten, inköp, utföra resebokningar samt ekonomiuppföljning. Du kommer även att arbeta med att ge support åt interna IT-verktyg så som Concur, EB och SAP.
Tjänsten är på heltid med start 1 september 2011 och förväntas pågå tillsvidare. Arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag. För rätt person finns möjlighet till anställning hos kund.
Vem trivs här?
Du som är van vid administrativa uppgifter kommer att känna igen dig i denna roll samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Är du van vid att hantera Officepaketet och engelska i både tal och skrift kommer att känna dig trygg på din nya arbetsplats. Har du även kunskaper inom ryska är detta meriterande. För att klara av tjänsten fodras mycket goda kunskaper inom SAP samt ett gott ekonomiskt sinne. Har du tidigare arbetat på ett stort internationellt företag och förstår arbetssätt och kultur kommer du att ha en fördel mot andra sökande.
Är du en självgående, driftig och energisk person kommer du att trivas bra på denna arbetsplats. Vidare tror vi att du trivs med ett högt arbetstempo och att du har en god förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Du trivs med att arbeta i team och har lätt för att samarbeta med andra personer. Vid anställning kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån. En länk till annonsen finner du här: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1367887
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 725 45 38.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-08-12

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Box 121 27
41105 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
1001697

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: