Chefsassistent till internationellt bolag

SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

SW söker för kunds räkning en driven och kommunikativ Chefsassistent till ett läkemedelsbolag. Du fungerar som administrativt stöd åt produktionschefen som har ansvar för 360 anställda och 40 linjechefer. Kunden är ett väletablerat och internationellt läkemedelsbolag med huvudkontor i centrala Stockholm. Tjänsten är en rekrytering.

Tjänstebeskrivning
I rollen som Chefsassistent kommer du att assistera produktionschefen med ansvar för 360 anställda och 40 linjechefer. Du fungerar som administrativt stöd i processer gällande exempelvis ledningsfrågor, planering och kommunikation. Tjänsten innebär även att du kommer att strukturera upp och hantera kalender samt boka möten och resor. Som Chefsassistent hos vår kund förväntas du även att utveckla och driva administrationsrutiner framåt.

Det här är tjänsten för dig som trivs i en bred assistentroll med en vid kontaktyta internt och externt. Du välkomnas till en hängiven och positiv arbetsplats på ett väletablerat och internationellt läkemedelsbolag som ständigt är i utveckling!

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har studentexamen från gymnasiet. Vi ser gärna att du har genomfört eftergymnasiala studier vid exempelvis universitet/högskola eller yrkeshögskola. Du har minst 3 års arbetserfarenhet från administration. Du är datavan och har goda kunskaper i Officepaketet. Du har särkilt goda kunskaper i Powerpoint och Excel. Du är flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift. Detta eftersom du arbetar i en internationell miljö.

Som person är du noggrann, ansvarstagande och har en utmärkt förmåga att effektivt bygga upp din egna administration. Du är driven, serviceinriktad och positiv detta eftersom har en kontaktyta internt och externt. Du är flexibel, prestigelös och trivs i ett arbete med omväxlande tempo och många bollar i luften där du visar din utmärkta prioriterings och struktureringsförmåga. Du är proaktiv, initiativrik och har en god förmåga att föra fram dina idéer.

Viktig information
Tjänsten är en rekrytering med tillsvidareanställning hos kund. Kunden tillämpar 6 månaders provanställning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simon Jordal, 08-407 55 68.

Publiceringsdatum
2014-10-31

Arbetstider och omfattning
Kontorstider Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Simon Jordal +46 84075568

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20 Box 7420

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2051886

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: