Chefsassistent till framtida tjänster hos Adecco
Adecco Sweden AB / Assistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla assistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2020-03-18Om tjänstenSom Chefsassistent supporterar du vanligtvis en eller flera chefer med diverse administrativa och koordinerande uppgifter. Du kommer bland annat att arbeta mycket med mail- och kalenderhantering, resebokningar och koordinering kring detta. Du kommer också att arbeta med förberedelser inför ledningsmöten med presentationsmaterial och agenda samt protokollföring etc. Du kommer också att koordinera såväl interna som externa resor, event och besök samt vara behjälplig i annat administrativt arbete. Som chefsassistent kommer du att få varierade arbetsdagar med många olika arbetsuppgifter. Du kommer att ha många internationella kontaktytor.
I din roll som Chefsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Mail- och kalenderhantering
• Förbereda möten, agenda och protokoll
• Förbereda presentationsmaterial
• Planera och koordinera diverse event, besök och konferenser
• Övrigt administrativt arbete
Våra tjänster inom området är konsultuppdrag. Vi får in flertalet liknande uppdrag löpande och vanligtvis ska de tillsättas omgående eller inom en månad. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden och arbetar på plats hos våra kunder.
Om dig
Vi söker dig som tidigare arbetat som Chefsassistent, Administrativ assistent, Koordinator eller liknande. Du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Som person är du service-minded, flexibel, effektiv och kommunikativ med hög integritet. Du behöver också vara strukturerad, organiserad och professionell, ha en god planeringsförmåga samt ett proaktivt arbetssätt. Erfarenhet av arbete i ett globalt bolag är meriterande.
Eftersom våra kunder arbetar globalt kommer du ha kontaktytor över hela världen, det är därför viktigt att du behärskar både svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du behöver också ha god datorvana samt lätt för att sätta dig in i nya system.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Hassti Shahidi via Adecco 010 - 173 73 00 alt.
hassti.shahidi@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Chefsassistent, Executive Assistant, Manager Assistant, Administrativ Assistant, Management Coordinator, Administration, Chefsassistent, Personal Assistant, Personlig Assistent, Senior PA, Admin, Koordinator, Göteborg, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-32306".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5155860
Observera att sista ansökningsdag har passerat.