Chefsassistent på inköp, start nu!

KFX HR-partner Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm i Stockholm, Solna, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-05-11

Om tjänsten
Bygg på dina arbetslivserfarenheter och ta chansen att träffa nya kollegor! Utvecklas genom att lära känna ett nytt företag och ge ett företag möjligheten att få lära känna dig! Vi söker dig med administrativa skills och som är lite mer avarage i Excel. Du är sifferkunnig och kommunikativ. Du får börja omgående och erbjuds heltid året ut. Flexibla arbetstider och företaget är placerat på bästa sidan av söder!

Dina arbetsuppgifter
I denna roll ingår följande arbetsuppgifter:
• Löpande administrativt arbete omfattande registervård och hantering av offert- och avtalsunderlag
• Ta fram uppföljningsunderlag inför olika genomgångar
• Vid behov föra mötesprotokoll på leverantörsmöten
• Kontakt med leverantörer, distributörer och myndigheter via e-post och telefon
• Publicering av information på intranätet
• Underhåll av pris- och avtalsdatabas (accessdatabas)
• Underhåll av avtals- och beslutsunderlag
• Stötta avdelningschef administrativ
• Göra analyser och utredningar vid behov

Kvalifikationer
Administrivt ordningssinne med intresse för siffror. Vass på Excel är ett krav och gärna specifikt Excel Power. Du har eftergymnasial utbildning och gärna inom ekonomi. Den här tjänsten kräver att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både när du kommunicerar och skriver.

Du har alltid haft god hand om dina kunder, ditt skrivord vittnar om att "allt har sin plats" och när det finns saker att göra- då trivs du bäst! Dina dagar struktureras upp av "do-to"-listor och eftersom din nyfikentet ofta ger dig nya spänannde uppgifter att ta tag i är du en fena på att arbeta med deadlines. När du tar på dig en uppgift är det viktigast för dig att äga ansvaret, att den blir väl utförd och levereras i tid. Ditt sätt att vidareförmedla information är pedagodisk och strukturerat.

Övrig information
Du blir anställd av KFX HR-partner och arbetar ute hos vår kund. Heltid, 40 timmar i veckan med flexibal tider. Start är omgående och uppdraget slutar vid årsskiftet. Vid frågor om tjänsten, är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Anna Jardelid, 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2315
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Jardelid anna.jardelid@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm

Adress
KFX HR-partner Stockholm
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2838142

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm: