Chefsassistent /administratör till Sigma Uppsala

Sigma Industry East/North AB / Assistentjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla assistentjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sigma Industry East/North AB i Uppsala, Stockholm, Västerås, Södertälje, Eskilstuna eller i hela Sverige

Sigma Industry East North AB är ett dynamiskt teknikkonsultföretag inom produkt-, produktions- och processutveckling som utmanar de etablerade standarderna. Med lång branscherfarenhet, ett stort engagemang samt fokus på kvalitet och hög effektivitet skapar vi en miljö som ger våra anställda, partners och kunder möjlighet att utvecklas och växa sig starkare.

Chefsassistent, koordinator, kontorsansvarig, administratör, ja denna roll kan ha många titlar. Titeln är inte viktigt för oss men vi är säkra på att du kommer att trivas hos oss om du är ambitiös, flexibel och drivs av att ta eget ansvar att utföra dina arbetsuppgifter och därmed bidrar till Sigmas fortsatta resa! Gillar du dessutom entreprenörskap, ledarskap, engagemang och affärsmässighet, då är vi rätt för dig och du för oss!

Rollen är varierande och i nära samarbete med Uppsalas ledningsgrupp samt företagets ekonomiavdelning. Du får möjlighet att vara med på en spännande resa i ett företag som har ett expansivt fokus, på en flexibel och snabbföränderlig arbetsplats där ditt engagemang med tiden styr vart du vill i din karriär. Sigma är en lyhörd arbetsplats där du som gillar att ta initiativ och komma med kreativa förslag får möjlighet att växa och utvecklas både individuellt och tillsammans med oss.

Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom allt ifrån administration och ekonomi till kreativa ärenden såsom att ordna sociala aktiviteter för kunder och medarbetare. Det kan innebära uppgifter såsom att göra annonser till tidningar, närvara på universitetet på olika event, mässor och aktiviteter, skriva offerter, ta referenser till arbetssökanden och boka biljetter till resor. Målet med ditt arbete är att underlätta för hela teamet för att frigöra tid för ledingen att fokusera på teamet och Sigmas fortsatta utveckling.

Exempel på arbetsuppgifter

Ekonomisk administration såsom fakturahantering och tidrapportering
Administration rörande rekrytering, annonsering, ta referenser, skriva anteckningar från intervjuer mm
Team building - skapa team kvällar för konsulter eller strukturera upp events, boka in och ta in offerter
Utforma, boka in och administrera interna konferensresor
Kontorsansvarig - ansvarar för att vårt kontor håller toppklass
Övrig administration - delta på möten och ta mötesanteckningar


Tjänsten passar dig som engageras av att inte bara bli tilldelad en uppgift utan att även finna och vidareutveckla uppgifter och aktiviteter. Du utmanas av att hitta din egen väg för att leverera inom utsatt tid och med god kvalitét. Med tiden kommer dina arbetsuppgifter att styras efter hur du vill och kan utvecklas inom Sigma.
Som person är du lojal och affärsmässig med en pålitlighet som gör att du slutför dina arbetsuppgifter effektivt och professionellt. Det betyder att du värdesätter rätt kvalitet, i rätt tid i ditt arbete. Stöter du på problem, ser du det som en möjlighet att utvecklas. Du behöver ha god analytisk förmåga, vara strukturerad samt ha grundläggande förståelse för ekonomi. För att trivas med ditt arbete behöver du tycka om mångsidiga arbetsuppgifter, vara självgående i dessa och har lätt att lära dig nya saker. Det är viktigt att du som person är serviceminded, flexibel och trivs att arbeta med människor. För att lyckas i rollen är du relationsskapande och ser hur ditt arbete bidrar till Sigmas fortsatta utveckling!

Vidare ser vi att du har:

Minst ett års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter
Minst gymnasial utbildning
Har goda kunskaper i Officepaketet
Har B-körkort


Du kommer att kommunicera mycket både internt och externt så det är viktigt att du kan föra dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska

Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration eller liknande
Har arbetat inom teknikkonsult branschen med för tjänsten relevanta arbetsuppgifter
Tidigare erfarenhet av kundservice
Har en förmåga att finna uppgifter som behöver utföras och effektivisera dessa
Meriterande med tidigare erfarenhet av Vismas affärssystem
Intresse eller erfarenhet från marknadsföring

Vår företagskultur präglas av entreprenörskap och korta beslutsvägar, där gemenskap, engagemang och glädje är viktiga element som skapar trivsel hos våra anställda. Medarbetarna på Sigma Industry är vårt största värde varför vi lägger ner mycket energi på att våra medarbetare ska växa i yrkesrollen.
För en framtida medarbetare på Sigma Industry finns det inga hinder utan bara möjligheter. Om du vill vara en nyckelperson och är den vi söker är du välkommen till ett personligt företag där vi påverkar vår framtid tillsammans!

Vi erbjuder en möjlighet att få vara med på resan att bygga upp en vinnande verksamhet - där du blir en nyckelperson i den nya tidens konsultföretag.
Vänligen skicka in din ansökan snarast då intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan slutdatum.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Heltid

Publiceringsdatum
2021-08-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sigma Industry East/North AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sigma Industry East/North AB (org.nr 556946-9165), https://sigma.se/sv/position/?id=profiler-positions-3147

Arbetsplats
Sigma Industry East North

Jobbnummer
5905876

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sigma Industry East/North AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sigma Industry East/North AB: