Chef till personlig assistans, Rehab Station Stockholm

Randstad Care AB / Sjukvårdschefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Care AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Chef till assistans
Vill du jobba i våra fina nyrenoverade lokaler i en spännande och intressant verksamhet?
Just nu rekryterar vi en chef som vill vara med att driva, utveckla och ta vår assistans ytterligare steg framåt. Rehab Station Assistans är en välskött och nischad assistansverksamhet som har funnits sedan 2010. Vi anordnar idag assistans för ca 40 kunder som finns i Stockholms län och i övriga Mälardalsregionen.

Om dig:
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning som tex socionom, beteendevetare eller sjuksköterska. Du har chefs- och ledarerfarenhet från området personlig assistans samt har kunskap om LSS. Erfarenhet av att ha arbetat inom privat verksamhet är ett krav.

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med marknadsföring på något sätt då det ingår i tjänsten att marknadsföra och sälja in Rehab Station Assistans både internt och externt.

Du har ett kundorienterat ledarskap och arbetar utefter Rehab Stations inriktning och värdegrund. Det är viktigt att du är trygg och stabil i din chefsroll, har ett coachande förhållningssätt och vill se dina medarbetare växa och ta ansvar. Du är engagerad i ditt arbete och har en drivkraft för att bearbeta marknaden och jobba med utvecklingsarbete. Vidare är du handlingskraftig, flexibel och lösningsorienterad.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Dina Arbetsuppgifter:
Du leder det dagliga arbetet och har ett övergripande ansvar för assistansverksamheten. I detta ingår bland annat ansvar för medarbetare, ekonomi, marknad och försäljning samt verksamhetsutveckling. Du är ansvarig för kvalitetssäkring gällande assistansens utformning, kundnöjdhet med mera. Arbetsgruppen omfattar idag 11 medarbetare som består av teamchefer, bemanningsassistenter och administratör.

Publiceringsdatum
2019-06-14

Anställningstyp/arbetstider
:
Arbetstiden är förlagd till vardagar dagtid. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start efter överenskommelse.
6 månader provanställning.

Vi erbjuder:
Förutom att vi erbjuder ett arbete där du bland annat får möjlighet att driva och utveckla verksamheten tillsammans med arbetsgruppen, så sitter vi i nyrenoverade kulturmärkta lokaler i Frösundavik med Hagaparken och Brunnsviken som närmsta granne.
Vi erbjuder förmåner så som subventionerad lunch, friskvårdsersättning, friskvårdstimme samt tillgång till gym i våra lokaler.

Läs gärna mer om oss på: www.rehabstation.se [ http://www.rehabstation.se/ ]

Rekryteringsprocessen sköts av Randstad men du blir anställd av rehab Station Stockholm.

Välkommen med din ansökan!

Senaste ansökningsdag: 2019-07-05. Intervjuer kommer att ske löpande under rekryteringsprocessen.

För mer information om tjänsten kontakta: Rekryteringskonsult: Camilla Månsson, telefon: 072-536 69 96, alternativt: camilla.mansson@randstad.se

eller

Rekryteringskonsult: AnnaKatarina Jonsson, telefon: 073-343 97 17, alternativt: annakatarina.jonsson@randstad.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-05
Ange följande referens när du ansöker: 201224733
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Månsson Camilla.mansson@randstad.se 0725366996

Företag
Randstad Care AB

Adress
Randstad Care AB
Regeringsgatan 65
16989 Stockholm

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 Stockholm

Jobbnummer
4831238

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Care AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Care AB: