Chef Kundservice Teknik
3 Kundservice och Lojalitetsavdelningen / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 Kundservice och Lojalitetsavdelningen i Stockholm 3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag. 3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap. Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3.
Vi vinner priser på priser och slår säljrekord på säljrekord och det betyder att kunderna strömmar till oss och vi vill fortsätta ge bra service från vår prisbelönta Kundservice.
Karin, vår tidigare chef för Kundservice Privat, har efter 7 år på företaget valt att testa vingarna utanför 3 och vi behöver hitta hennes ersättare. Vi har valt att dela upp kundservice privat i
generella och teknik team. Den här position som chef för Teknikkundservice mot våra privatkunder är en ny tjänst. Du kommer att vara ansvarig för en organisation på ca 60 medarbetare som är uppdelade
i team och du har 4 teamledare direktrapporterande till dig. Du är en del av kundservice- och lojalitetsavdelningens ledningsgrupp och rapporterar till avdelningsdirektören Thomas Wandahl.
Målet är att vi ska bli den bästa kundserviceorganisationen i Sverige.
Vi tror att du kan hjälpa oss dit om du
• lever efter mantrat "Bäst service är att kunderna inte behöver service"
• förstår att kvalité i samtal är viktigt och arbetar för att kunderna aldrig ska behöva ringa in fler än en gång för att lösa sin frågeställning
• systematiskt och långsiktigt arbetar bort kundfrustrationer
• får medarbetarna att känna sig värdefulla och respekterade och därmed har en förmåga att fatta professionella beslut baserat på en stark vetskap om hur vi ska lösa våra och kundens problem
• kan coacha våra teamledare att bli ännu bättre på att leda sina medarbetare
• känner ett starkt ägandeskap över kundservicefrågor och har en förmåga att samarbeta inom organisationen för att bygga en stark kundserviceattityd på hela företaget
• arbetar systematiskt och effektivt
• inte är rädd för att kavla upp ärmarna och vara med i kundserviceteamen och hjälpa våra kunder
• kan förmedla och leva våra värderingar och vara en inspirerande förebild
• har en kunskap om merförsäljning och kan bygga in det i kulturen och hitta belöningssätt för detta
• har flera års erfarenhet av att leda kundservicearbete på en operativ och strategisk nivå
Förmodligen har du också någon form av akademisk bakgrund, kanske inom ekonomi eller teknik.
Om detta passar in på dig så välkommen med din ansökan nedan. Vi kommer att kunna erbjuda dig en energifylld arbetsplats full av engagerade och professionella medarbetare som vill göra våra älskade
kunders vardag enkel genom att lösa deras problem snabbt utan att tumma på kvalitén.
Publiceringsdatum2008-12-12Arbetstider och omfattningHeltid, tv inleds med provanst
ErsättningMånadslön plus bonus
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-12-21
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMoa Wictorén, +46 735337054
Thomas Wandahl, +46 735337514
Företag3 Kundservice och Lojalitetsavdelningen
Adress3 Kundservice och Lojalitetsavdelningen
Box 30213
10425 STOCKHOLM
Jobbnummer 368749
Observera att sista ansökningsdag har passerat.