Chef Kund- och Partnerservice
AB Svenska Spel / Chefsjobb / Gotland
2024-10-07
Visa alla chefsjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Svenska Spel i Gotland,
Norrköping,
Stockholm,
Solna,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Välkommen till Svenska Spel och team Kund- och Partnerservice i Visby!
Vill du vara med och leda arbetet med att leverera kundservice i världsklass? Går du dessutom och funderar på nya jobbmöjligheter? Då har du en fantastisk chans här, vi söker nämligen vår nya Chef Kund- och Partnerservice som ansvarar för att Svenska Spels kunder och partner får en förstklassig service med hög kundnöjdhet på ett effektivt sätt.
Vad kommer du att göra? Som chef för Kund- och Partnerservice kommer du att driva utveckling av Kundservice för att möta framtidens kundbehov med en hög kundnöjdhet. Du kommer även ansvara för Partnerservice och för att ge våra ombud en professionell och god service för att underlätta deras försäljning. Du blir en nyckelspelare i att skapa en kundcentrerad kultur där kundinsikter driver utveckling av verksamheten framåt.
Du ingår i ledningsgruppen för Retail, Kundservice & Affärsområde Vegas och ansvarar tillsammans med teamet för att driva förändring och genomförande genom ett tvärfunktionellt arbete.
Du har ett nära samarbete med affärsområdena och arbetar kontinuerligt med att kund- och partnerinsikter tas tillvara i utvecklingen av nya och befintliga produkter.
Ansvara för den koncernövergripande kund- och servicestrategin för Svenska Spel
Säkerställa en hög kundnöjdhet för våra kunder, partners och ombud
Driva utveckling av kund- och servicekanalerna för att möta framtidens kundbehov
Säkerställ ett tvärfunktionellt arbetssätt inom enheten samt till övriga organisationen
Ha ett stort kundfokus och driva Arenan för att sprida kundupplevelsen inom Svenska Spel
Ständigt vara uppdaterad om teknikutvecklingen tex inom AI och automatisering för att kunna förbättra och effektivisera verksamheten
Säkerställa en bra balans mellan service och effektivitet för enheten
Leda och fördela arbetet i ledningsgruppen för Kund och Partnerservice och nå uppsatta mål
Är du den som kommer att göra det? Vi söker dig som har en stark egen drivkraft med stort engagemang och som utövar ett ledarskap i enlighet med vår ledarprofil. Du är en autentisk ledare som har erfarenhet av att driva förändrings- och kulturarbete. Du är kundfokuserad med ett genuint intresse för att utveckla kundmötet och verksamheten Du har förmåga att hantera stressiga situationer och hantera flera uppgifter samtidigt.
Du har en mycket god förmåga att bygga relationer med partners samt erfarenhet av att hantera komplexa kundärenden och klagomål.
Du har erfarenhet av:
En flerårig erfarenhet av chefsbefattningar med personalansvar
Erfarenhet av att leda andra chefer
Goda språkkunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
Vi är Svenska Spel Svenska Spel är hela Sveriges spelbolag. Vi skapar hållbara och roliga spelupplevelser som bidrar till ett bättre Sverige. Genom spel som Triss, Stryktipset och Oddset ger vi våra fyra miljoner kunder spänning, glädje och drömmar. Våra spel är enkla och trygga och oavsett om man spelar online eller fysiskt, själv eller tillsammans med andra, så ska upplevelsen alltid vara positiv. Vi vill att fler ska spela hållbart hos oss och vår verksamhet ska bedrivas på ett socialt, ekonomiskt och miljömässigt ansvarsfullt sätt. Varje år går överskottet till statskassan. Vi är Sveriges största idrottssponsor och investerar nära 300 miljoner kronor årligen i svensk idrott. Vi är modiga, nyfikna och strävar efter enkelhet i allt vi gör samt skapar resultat tillsammans.
Är du nyfiken på våra förmåner? Då hittar du dem här.
Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på vårt kontor i Visby.
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carolina Swaffer, Affärsområdeschef,
carolina.swaffer@svenskaspel.seOm du vill du veta mer om rekryteringsprocessen hittar du information här. Eller så kan du alltid kontakta vårt TA-team på
teamta@svenskaspel.se.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AB Svenska Spel (org.nr 556460-1812)
Arbetsplats Svenska Spel
Kontakt Frida Linngård
frida.linngard@svenskaspel.se Jobbnummer 8940203