Chef för callcenter

OnePartnerGroup / Ekonomichefsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnePartnerGroup i Luleå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Kramfors eller i hela Sverige

Drivs du av att leda och utveckla människor, samt brinner för försäljning och att uppnå resultat? Har du tidigare erfarenhet inom kundservice och vill nu ta dig an en ny utmaning och starta upp ett servicecenter inom en stor koncern? Nu söker vi en driven ledare till Reachkoncernen, som består av flera stora bolag i Sverige.



Om oss
Reach-koncernen består idag av ett 60-tal bolag med verksamhet inom flera olika branscher. Koncernen har den senaste tiden haft en kraftig tillväxt med ökad omsättning och flera nya dotterbolag som kontinuerligt etableras runt om i landet.



Dina arbetsuppgifter
Som chef för vårt callcenter inom kundtjänst kommer du att vara ansvarig för att bygga upp och på sikt leda andra kundtjänstmedarbetare. I rollen förväntas du arbeta med försäljning och starta igång en verksamhet och se till att våra kunder får support och service i världsklass. I framtiden kommer du även att vara ett aktivt bollplank och den som coachar och vägleder gruppen i den dagliga driften.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Leda och fördela arbetet samt ansvara för den dagliga driften på kundsupport
• Rapportering och budgetansvar
• Själv delta i den dagliga operativa driften
• Coachning och introduktion av nya medarbetare
• Ansvara för processer och förbättringsarbete
• Bemanning och schemaläggning
• Försäljning

Din profil
Vi söker dig som har solid erfarenhet inom kundservice och försäljning, gärna i en ledande befattning. Vi vill att du ser styrkan i ditt team och att du som ledare motiverar och engagerar dina medarbetare samt skapar förutsättningar för dem att lyckas och nå de mål som är uppsatta.

Dina styrkor präglas av lyhördhet och prestigelöshet, med en god prioriteringsförmåga. Vi tror att du drivs av att ta något från idé/koncept till pilot, för att sedan kunna ta det hela vägen till implementering och uppföljning.

För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna tror vi att du:

• Har cirka 5 års arbetslivserfarenhet inom kundservice och försäljning
• Är en kunnig användare av MS Office och webbaserade affärssystem.
• Talar och skriver svenska obehindrat och uttrycker dig mycket väl i skrift, samt har goda kunskaper i engelska.
• Brinner för service och att coacha och motivera dina medarbetare till att nå uppsatta mål.
• Är sugen på en ny, spännande utmaning och är redo att ta nästa steg.


Övrigt:

Omfattning: Heltid
Placeringsort: Luleå

För denna process gör vi löpande urval, ansök snarast möjligt via www.onepartnergroup.se. Har du frågor eller funderingar om tjänsten så är du välkommen att kontakta Maria Möller på maria.moller@reachservicecenter.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-29

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-18
Ange följande referens när du ansöker: 8304
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Möller maria.moller@reachservicecenter.se

Företag
OnePartnerGroup

Adress
OnePartnerGroup
Mogölsvägen 4
55593 JÖNKÖPING

Kontorsadress
Mogölsvägen 4

Jobbnummer
4427478

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnePartnerGroup

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnePartnerGroup: