Cedervall arkitekter/Berndtsson arkitektkontor söker en driven&q

serveOffice ab / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se eller www.facebook.com/serveOffice .

Cedervall arkitekter tar ansvar för hur publik arkitektur påverkar människor och samhällen.

Cedervall arkitekter är alltid lyhörda, och hjälper sina kunder att definiera behov och krav för att leverera effektiva, funktionella lösningar och god arkitektur för komplexa publika miljöer.

serveOffice ab har fått det ärofyllda uppdraget att för Cedervall arkitekters räkning rekrytera och hyra ut en receptionist "allt-i-allo" till kontoret på Maria Skolgata i Stockholm.
Arbetsgivare blir alltså serveOffice, men för rätt person finns det goda chanser till anställning hos Cedervall arkitekter.

Publiceringsdatum
2015-07-02

Dina arbetsuppgifter
Uppdraget är på heltid med arbetstider 08.00-17.00. I den här rollen blir man kontorsansvarig och förutom sedvanliga receptionsuppgifter ingår det även hel del administration. Här är en sammanställning av de arbetsuppgifter som ingår:

I arbetsuppgifterna ingår att:

• Besvara och koppla telefonsamtal och ta meddelanden.
• Kontorsservice med tillhörande arbetsuppgifter (semesterlistor, födelsedagar, boka resor, förbereda dagordning och föra protokoll på olika möten mm).
• Konferensrumsbokningar inkl lunch- och kaffebeställningar
• Ansvarig för dörren och ta emot besökare
• Hantering av post och leveranser (Internt och externt)
• Introducera nyanställda 
• Utforma och uppdatera mallar och rutiner.
• Ha kontakt med hyresvärd, fastighetsskötare, städfirma etc.
• Ansvara för larm och passerkort
• Arrangera fester/luncher 
• Beställa visitkort, trycksaker, kontorsmaterial m.m.
• Uppdatera hemsidan och andra sociala media.
• Stödja ekonomiavdelningen vid behov 
• Enklare försäljning och marknadsföring
• Behjälplig med tidredovisningssystem
• Back up för fikaansvarig

Kvalifikationer
Vi söker dig som tycker att det är roligt och utmanande att inte veta exakt vad som kommer ske på arbetet under dagen och kan rycka in där det behövs. Du är både prestigelös och självgående, vilket yttrar sig i att du tar dig an både enklare och mer kvalificerade arbetsuppgifter med samma entusiasm. Du har förmågan att se vilka arbetsuppgifter som ska prioriteras och ser konsekvensen av dina val. Du är bra på att formulera dig i både tal och skrift. Vidare har du god datavana och, behärskar Officepaketet. Det är ett plus om du är intresserad av hemsidor eftersom du kommer att uppdatera vår kunds hemsida. Tidigare erfarenhet av arbete i reception eller som "allt i allo" ses som meriterande. B-körkort är meriterande.
Vid denna rekrytering kommer vi lägga större vikt vid dina personliga egenskaper än vid tekniska kunskaper och färdigheter.

Vi erbjuder
En trevlig arbetsmiljö och ljusa, stora lokaler högst upp i Tobaksmonopolet på Mariaskolgata 83 på Södermalm. Vi har två takterrasser och en fantastiskt panoramavy över Stockholm. Vi är ett företag som växer och ställer höga krav på vår administration. Det finns stora utvecklingsmöjligheter internt hos oss. En platt organisation med högt i tak och stora möjligheter att påverka. Sammantaget representerar vi män, kvinnor, olika nationaliteter och åldrar från 24 till 70 år.

Som konsult hos serveOffice får du dessutom engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal, det vill säga du som konsult är nöjd och har det bra. Därför anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare för det ska vara kul att vara en del av serveOffice

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Ansök enligt nedan. Sista ansökningsdag 2015-07-31.

Välkommen!

Arbetsort: Stockholm
Anställningsgrad: Heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cissi Silvstam, Rekryteringskonsult 070-564 13 70

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Kontorsadress
Box 617 19126 Sollentuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2350589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: