Cdon Söker Quality & Communications Manager

Cronwik Consulting AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cronwik Consulting AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Om uppdragsgivaren
Vi söker nu dig som vill bli en del av CDON Group, ett svenskt börsnoterat bolag med lång historia och lång erfarenhet av e-handelsmarknaden. Bolagets uppdrag är att frigöra kraften i marknadsplatsen för att ge den bästa shoppingupplevelsen i Norden.
CDON är dedikerade till att erbjuda fantastiska shoppingupplevelser online och är på jakt efter en Customer Service Quality & Communications som vill följa med på denna resa för de två nordiska marknadsplatserna: CDON och Fyndiq.
Om rollen
Vår ideala kandidat har en stark passion för kundnöjdhet samt en djup förståelse och intresse för kundservice och att göra affärer. Du kommer att vara specialisten och den man vänder sig till i alla frågor som rör vårt kvalitetsarbete inom kundservice, inklusive kundnöjdhet och analys av problem och bakomliggande orsaker. Det är viktigt att du har en passion för kundservice i världsklass.
Du kommer att vara direkt involverad i den dagliga verksamheten inom Customer Experience/Service där du bland annat gör prognoser och deltar i projekt för att säkerställa att vi ger våra kunder en fantastisk upplevelse. Du kommer att vara en del av en mindre och snabbrörlig Brand & Customer Experience-avdelning, vilket kräver att du är självständig och har förmågan att prioritera och hantera en varierande arbetsbelastning. Med det snabbt föränderliga landskapet för e-handel kommer din förmåga att förutse marknadsförändringar och anpassa strategier därefter att vara ovärderlig för vår fortsatta framgång!
Övergripande ansvarsområden
Utveckla, implementera och genomföra ett systematiskt arbetssätt för kundservicestatistik och analysprocesser
Utveckla, implementera och genomföra kundservicekommunikation såsom winback-automatiseringar och annan kundnöjdhetskommunikation
Bidra till att skapa och implementera vår kundservicestrategi, inklusive projektledning av initiativ och kontinuerligt föreslå förbättringar och förändringar som kommer att öka kundnöjdheten
Identifiera behov och förändringar i våra kundserviceprocesser och kvalitetsarbete, övervaka implementering av förändringar och stödja i utförandet
Identifiera behov för vår kundservicekanalstrategi, implementera och driva processer (t.ex. sociala medier, betygssajter etc.)
Bidra till att driva nödvändiga förändringar inom företaget för att förbättra vår kundupplevelse
Koordinera och leda projekt
2:a linjens kundsupport vid behov

Kvalifikationer och önskad bakgrund
Minst 3-5 års erfarenhet inom relevanta områden som kvalitet, analys och projektledning
Erfarenhet av kundservicerelaterade system (kontaktsystem, reclaimsystem, etc)
God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Erfarenhet av projektledning, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt och hålla deadlines
Är en lagspelare och tycker om att samarbeta då våra projekt ofta involverar flera intressenter
Bekväm med att växla mellan planering och detaljfokuserat utförande och validering i en snabbrörlig miljö
Älskar struktur, prioritering och att förbättra processer för att maximera effektiviteten
Känner sig bekväm med att fatta datadrivna beslut

Vad som erbjuds
En möjlighet att vara en del av en unik tillväxtresa som aktivt bidrar till framgången för de ledande e-handelsmarknadsplatserna i Norden.
En samarbetsinriktad och dynamisk arbetsmiljö med passionerade kollegor som tror på CDON Groups uppdrag
Konkurrenskraftigt kompensationspaket, inklusive förmåner som pension och försäkring genom Max Matthiessen och MyBenefit-portalen.
Karriärmöjligheter inom ett företag i snabb utveckling.

Ansökningsprocess
Bifoga ditt CV och ett kort personligt brev som beskriver ditt intresse och lämplighet för jobbet. Vi kommer att genomföra intervjuer med kandidater löpande.
För att säkerställa en professionell och opartisk bedömning kommer vi att be kandidaterna att utföra en kombination av logiska resonemang och personlighetstester som en del av processen.
Kundservice kundtjänst customer sucess care

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cronwik Consulting AB (org.nr 556980-4221), http://www.cronwik.se

Arbetsplats
Cronwik Rekrytering och Bemanning

Kontakt
Cronwik Search & Recruiter
0771-19 19 19

Jobbnummer
8591999

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cronwik Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cronwik Consulting AB: