Category management assistent till Onemed

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Är du högskoleutbildad och har erfarenhet av att arbeta med inköp? Trivs du i en självständig arbetsroll som ställer krav på din förmåga att kombinera service, planering och administration? Då ska du söka detta arbete!

OneMed is a leading European distributor of medical supplies and healthcare related services, serving both public and private customers with reliable, high-quality products in medical supplies, devices and equipment.
OneMed is present in 12 European countries and has approximately 700 employees. Over the last few years, OneMed has consolidated its market position. Turnover has grown from approximately ¬150m in 2006 to nearly ¬400m in 2015.
By combining a comprehensive product range with a broad solution offering within purchasing, logistics, administration, IT support, education, product range optimization and ordering procedures OneMed is able to become a true partner to the customers and in collaboration improve the quality of care and thus lowering the total cost of care. For healthcare providers striving to improve their operations and reduce inefficiency, OneMed is the natural partner.
For further information visit our web site www.onemed.com
Hur ser din arbetsdag ut?
Vi rekryterar just nu till Onemed i Malmö en Category Management assistent med start omgående. Den ena arbetsdagen är inte den andra lik då du ska bemöta de krav och förfrågningar som kontinuerligt kommer till dig. Du kommer assistera Category managers och product managers med löpande uppgifter så som artikelhantering, leverantörskontakter, support i anbudsprocessen samt reklamationshantering. I dialog med närmsta chef och kollegor sätts en prioriteringsordning vad som skall utföras först

Du kommer arbeta med produktfrågor och hantera reklamationer samt koordinera de förfrågningar som inkommer. Din roll i själva inköpsarbetet kommer till stor del vara av administrativ karaktär.

Vidare kan arbetsuppgifterna och ansvarsområdena för arbetsrollen som Category Management assistent se ut på följande sätt:
•  Säkerställa att artikel-, leverantörs- och prisinformation, vid varje givet tillfälle är korrekt, samt att detta finns tillgängligt i relevanta register, affärssystem, försäljningssystem etc.
•  Producera marknadsmaterial såsom produktblad, kampanjer och upphandlingssammanställningar
•  Framtagande av statistik och rapporter för redogörelse av utvecklingen på avtals-, leverantörs- och kategorinivå
•  Vid upphandlingar inom det relevanta ansvarsområdet, assistera Category manager och Marker Access manager att, identifiera och matcha artiklar, och i övrigt verka för att OneMed ökar försäljning och intjäning inom det relevanta ansvarsområdet.

Vem trivs här?
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning Ky-utbildning eller liknande inom exempelvis ekonomi, inköp. Vi ser att du tidigare har arbetet med inköpsfrågor i någon form samt att du är van vid produktarbete. Du har goda kunskaper i Microsoft Office och vi ser det som meriterande om du tidigare arbetet i affärssystemet Jeeves. Vidare uttrycker du dig obehindrat i både det svenska och engelska språket.

Vi tror att du som söker är analytisk, strukturerad och kommunikativ. Detta tillsammans med ditt driv och sinne för detaljer gör att du kan utför ditt arbete på ett kvalitativt och noggrant sätt. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vad erbjuder vi?
Vår kund Onemed erbjuder dig en spännande heltidstjänst som är både utmanande och utvecklande.

Är du intresserad?
Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Bifoga CV och personligt brev. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 8-17:00

Publiceringsdatum
2016-05-16

Ersättning
Personlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Max Jönsson (rekryteringsansvarig)42 37 33 39

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ

Kontorsadress
Södra Tullgatan 3

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2848000

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: