Canon söker en kundorienterad avtalsadministratör - SJR - Butikssäljarjobb i Stockholm
Canon söker en kundorienterad avtalsadministratör
SJR / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att tjänsten inte längre går att söka.

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm

Har du tidigare arbetat inom kundservice / säljsupport och vill ta nästa kliv in på ett internationellt och välkänt bolag?

SJR söker nu en avtalsadministratör till Canons huvudkontor i Solna

Du kommer tillhöra Contract Management som är en del av supportfunktionen Business Operations. I rollen kommer du ansvara för underhåll av avdelningens serviceavtal samt säkerställa att leverans sker enligt villkor. Du kommer ha kontakt med slutkunder såväl som att stödja interna kunder och säljare.

I rollen ingår bland annat att:

* Aktivera, underhålla och avsluta avtal

* Via telefon och mail supportera samt administrera avtal

* Hantera förfrågningar om avtal från slutkunder och säljare

* Göra utredningar av avtal

* Bistå säljare med rapporter

Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen som avtalsadministratör har du tidigare erfarenhet från kundorienterat arbete. Du besitter egenskaper såsom noggrannhet och målfokus, och du har ett brinnande engagemang för att tillsammans med ditt team nå uppsatta mål.

Vidare ser vi att du har

* Goda kunskaper i Excel

* Erfarenhet av kundservice

* Mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska

* Gymnasieutbildning, helst inom ekonomi

För att trivas i rollen som avtalsadministratör bör du vara driven och ha ett stort kundfokus med en vilja att leverera det lilla extra till våra kunder. I rollen krävs struktur, därför bör du som söker vara noggrann och metodisk. Vidare är du en nyfiken och kreativ problemlösare med en god förmåga att supportera Canons kunder och säljare.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR, med start omgående och som pågår i 12 månader. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan utsatt datum. Ta chansen och ansök idag! Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel, 076-646 16 45.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-09-14

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 12 månader

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4348961

Observera att tjänsten inte längre går att söka.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: