Can Communication söker supportteknik
Can Communication AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Can Communication AB i Stockholm Can Communication IT-support söker supporttekniker! Välkommen att söka
tjänsten vid vår rekryteringsträff! NÄR: Tisdagen den 29:e januari kl
13.30-15.00 (drop-in) VAR: Arbetsförmedlingen Expo, Sveavägen 24-26,
Stockholm (T-bana: Hötorget). Tag med dig flera exemplar av dina
ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med
arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju. CanCom
IT-Support arbetar med kompetensförstärkning till IT-avdelningar och som
underleverantör av IT-konsulter till våra samarbetspartners. Vår främsta
kompetens är att finna rätt person för varje uppdrag. För att lyckas med detta
präglas vi av ett konsekvent utifrån och in perspektiv på hela vår verksamhet.
Vi måste först förstå vår kunds vardag och vilken roll vår personal skall ha för
att sedan kunna presentera en passande profil. Vår styrka är att vi hela tiden
ser på oss själva med våra kunders kritiska ögon. Detta gör att vi hela tiden
tvingar oss själva att stå på tå och utveckla såväl våra konsulters kompetenser
som våra rutiner och vårt förhållningssätt till våra uppdragsgivare. Detta
kritiska synsätt har lett fram till ett företag som har kompetens, engagemang
och flexibilitet som sina ledord. Något som naturligtvis gagnar oss själva men
framför allt våra uppdragsgivare. CanCom IT-Support AB ingår i DC-gruppen
tillsammans med Data Communication & Software och Kabeldragarna. Just nu söker
vi duktiga konsulter till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm. Hör du till dem
som gillar omväxling, att ge service, nya utmaningar, miljöombyte och att träffa
nya människor? Då skall du söka anställning som IT-konsult hos oss. Vi
söker just nu Supportpersonal till våra kunder. - Kompetens inom
telefonsupport - Dokumenterad kunskap och erfarenhet inom Windows XP och MS
Office. - Ärendehantering/Ärendehanteringssytem gärna ARS Remedy Vi
ser gärna att du har minst tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Ett
krav är att du talar svenska obehindrat samt behärskar engelska flytande i tal
och skrift. Specifik kompetens * Har arbetat i en IT Helpdesk i
minst 3 år * Har utbildning inom IT området * Har ett brinnande
intresse för IT Personliga Egenskaper * Du som söker är glad och positiv
• Du är noggrann * Du är stresstålig och kan hålla många bollar i
luften * Du är intresserad av att ge användare hjälp och har en väl
utvecklad servicekänsla.
Publiceringsdatum2008-01-21Anställningstyp/arbetstiderTills vidare. Hel/deltid. Dagtid. Heltid/Projekt/Tills vidare.
ErsättningFast lön. Månadslön enl. ök.
Så ansöker duAnsökan inkommen senast 080129. Observera att till den utannonserade
rekryteringsträffen kan tjänsten enbart sökas genom att deltaga vid
rekryteringstillfället på Af Expo.
FöretagCan Communication AB
Flygfältsgatan 4 B
Box 10046
121 26 STOCKHOLM-GLOBEN Tel 08-4421313
Mer information på
http://www.cancomm.net Jobbnummer 105438
Observera att sista ansökningsdag har passerat.