Campaign & Product Operations Manager till Hallon

Hi3G Access AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB i Stockholm, Täby, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

hallon är systeroperatör till mobiloperatören Tre och startade i maj 2013. Vi är en snabbväxande, digital operatör och vår affärsidé bygger på enkelhet; det ska vara enkelt att vara kund hos oss. Vi har ingen bindningstid, ingen uppsägningstid, inga fakturor och alltid fast pris. 2018 bytte vi på hallon och Tre lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på hallon och Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen.

Just nu söker vi på hallon en Campaign & Product Operations Manager som kommer ansvara för våra automatiserade kundresor och kampanjer samt driva egna krav för att utveckla konsumentprodukten. På hallon gör vi nu en satsning i vårt lojalitetsarbete och har precis implementerat Marketing Automation-verktyget Salesforce Marketing Cloud för att ta kundupplevelsen till en ny nivå.

Din nya roll

Som Campaign & Product Operations Manager spelar du en viktig roll i hallons fortsatta lojalitetsarbete och tillväxtresa. Du har ett brett ansvar och rör dig både inom produktområdet- och lojalitetsområdet. I denna roll finns det stora möjligheter till att lära dig nya områden och bredda din kompetens. Rollen är ny och därmed har du möjlighet till att själv vara med och forma rollens innehåll.

Dina ansvarsområden innefattar att omvandla strategier till konkret kundkommunikation samt att designa och bygga automatiserade kundresor samt ad-hoc drivna flöden i Sales Force Marketing Cloud. Du ansvarar även för att säkerställa, övervaka och optimera befintliga kundresor samt att analysera och följa upp på de kampanjer som genomförs.

I rollen ingår dessutom att projektleda av organisationen satta strategiska initiativ, identifiera och driva utvecklingsmöjligheter i hallons produkter samt att kvalitetssäkra kund- och produktupplevelsen för dessa. Utöver det ingår viss prissättning, konkurrensbevakning samt teknisk kravställning mot IT-organisationen.

Du ingår i teamet Product & Loyalty och rapporterar till Head of Product & Loyalty.

Vem tror vi att du är?

Vi ser gärna att du arbetat ett par år med lojalitetsarbete, marknadsföring och/eller produktutveckling. Du har en god teknisk förståelse, och gärna erfarenhet från digitala tjänster. Kunskap i Salesforce Marketing Cloud eller andra mailverktyg samt SQL/HTML eller liknande är meriterande. Du är bekväm med att arbeta i en scale-up-miljö där du har stort eget ansvar och där det finns mycket kvar att utveckla. Utbildningsmässigt har du en relevant akademisk examen. Vi ser även att du talar och skriver både engelska och svenska obehindrat.

Som person är du engagerad, självgående, strukturerad och van att ta egna initiativ. Du har en mycket god kommunikationsförmåga och erfarenhet av att driva tvärfunktionella projekt. Vidare så ser vi att du inte har några problem med att kavla upp ärmarna och lösa utmaningar som uppstår även när de ligger utanför ditt eget område. Vi ser även att du har ett strukturerat arbetssätt samt en god förmåga att överblicka och snabbt växla fokus mellan många olika parallella projekt och arbetsuppgifter.

Din nya arbetsplats

Som en del i vår hallon-familj har du tillgång till vårt fina gym, flexibla helgdagar, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch, tjänstepension, seminarium, körsång, interna utbildningar, fester där vi firar våra framgångar och medarbetare samt mycket, mycket mer. Det är en del av vår kultur. En kultur som vi är mycket stolta över där du dagligen möter glädje och drivna medarbetare, och som vi hoppas att du vill bli en del av!

Publiceringsdatum
2020-09-28

Så ansöker du
Vi kommer intervjua kandidater löpande och hoppas tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Observera att vi inte tar emot några ansökningar per mail.

Vid frågor kontakta Nathalie Eriksson, Head of Product & Loyalty, nathalie.eriksson@hallon.se.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hi3G Access AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hi3G Access AB (org.nr 556593-4899)

Arbetsplats
hallon (sv)

Jobbnummer
5375937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB: