CallCenter tekniker till vår Service Desk på Lidingö.

Fujitsu Services AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Gävle, Nacka eller i hela Sverige

Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor? Har du datorvana och kunskaper i MS Office Paketet? Är du stresstålig? 
Service Desk är en av enheterna inom vår leveransorganisation och har ett tätt samarbete med driftsorganisationen. I tjänsten som CallCenter Tekniker jobbar du i Service Desken med en av våra
globala kunder, varför det är viktigt att du har goda kunskaper i både svenska och engelska både i tal och skrift.
I arbetsuppgifterna igår bl a att hantera inkommande samtal/mail/ärenden, säkerställa att Service Desken får in referensnummer från service organisationerna och  korrekt stängningsinformation.
I tjänsten ingår även administration.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en drivande, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla

Publiceringsdatum
2008-10-17

Erfarenheter
från butiksarbete är meriterande.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Wickström, tel 070-793 76 48..
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, rekrytering sker löpande.

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tilssvidare

Ersättning
Enligt överenskomelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-16
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Fujitsu Services AB

Adress
Fujitsu Services AB
Box 40
16493 Kista

Jobbnummer
335158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Fujitsu Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fujitsu Services AB: