Cabonline söker administratör i Solna!

Bemannix AB / Backofficejobb / Solna
2022-10-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Cabonline söker administratör i Solna!" (publicerad 2022-11-07) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannix AB i Solna, Stockholm, Täby, Upplands Väsby, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Nu söker Cabonline en ny medarbetare till deras team inom administration!

Cabonline står inför en stark förändringsresa, här får du ett utvecklande och utmanande arbete med stora möjligheter att göra skillnad. Tillsammans med 80 medarbetare kommer du att sitta i Cabonlines nya fina lokaler vid Huvudstad Centrum i Solna.

Start: Tillträde sker enligt överenskommelse.
Arbetstider: Måndag-fredag, kl 08:00-17:00.
Ort: Huvudstad Centrum, Solna.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Detta är en direkt rekrytering vilket innebär att du blir anställd av Cabonline.

Om Cabonline Group:
Cabonline är Nordens ledande taxikoncern med ca 4500 anslutna taxibilar i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Inom Cabonline finns en rad välkända varumärken som Taxi Kurir, Sverigetaxi, TOPCAB, Norges taxi, Kovanen. Cabonline omsätter ca 4,2 Mdr SEK. För mer information besök www.cabonline.com.

Publiceringsdatum
2022-10-19

Om tjänsten
I denna tjänst kommer du att ingå i ett härligt team av administratörer där ni sköter all sorts fakturering ut till kunder samt avräkning av transporter. Du kommer att arbeta i olika program samtidigt, bland annat i Excel.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

• Kontroll/rättning av alla utförda resor innan fakturering
• Hantering av mail och telefonsamtal från kunder och förare
• Fakturering mot kund
• Avräkning till transportörer
• Inläsning av diverse filer till avräkningen
• Diverse administrativa arbetsuppgifter

Om dig:
Du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad samt van att hålla deadlines. Du tycker att det är roligt med många kontaktytor och samarbete med andra avdelningar. Du är van att hantera förändringar och att ta dig an nya utmaningar.

Har du god kunskap i Office-paketet, främst Excel, är det meriterande. Vidare ser vi att du är siffervan och en noggrann administratör.

Att du är resultatmedveten, tar ansvar i din yrkesroll samt visar god attityd med rätt inställning till arbetet ser vi som en självklarhet.

Kvalifikationer
• Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete alt. relevant utbildning
• Du är flytande i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• Innehar en fullständig gymnasial utbildning
• Allmän generell datorvana samt har enkelt för nya tekniska system

Övrig information
Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta oss på 08-555 687 00, dagtid vardagar.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och framåt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se!

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannix AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannix AB (org.nr 556966-4203), http://www.bemannix.se

Jobbnummer
7091114

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannix AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannix AB: