Byråassistent till Narva Communications

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för Narva Communications räkning en byråassistent.
Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en byråassistent till vår kund Narva Communications som är en ledande kommunikationsbyrå. Företaget grundades år 2000 och har nu kontor i både Stockholm och Göteborg. På företaget arbetar cirka 60 medarbetare och nu söker kunden en ny kollega till deras Stockholmskontor som är beläget centralt i stan. Du kommer att få arbeta på ett kreativt företag med ett sammansvetsat gäng. Tjänsten är på heltid tillsvidare och du arbetar måndag - fredag klockan 08.00-17.00. Önskemålet är att du kan starta omgående. Tjänsten är perfekt för dig som söker ett långsiktigt arbete och som brinner för att leverera service i toppklass.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden. På sikt är målet att du ska bli fast anställd hos Narva Communications om det känns rätt för båda parter.

Publiceringsdatum
2018-02-23

Arbetsuppgifter
Som byråassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

• Ta emot besökare och servera kaffe

• Posthantering och boka bud

• Beställning av kontorsmaterial och varor

• Förberedelse inför möten, konferenser, seminarier och event

• Se till att det alltid är snyggt och rent på kontoret

• Förbereda måndagsfrukost
• Ansvar för kontorslokalerna och utrustning samt teknik

• Introduktion av nyanställda

• Kontakt med leverantörer

• Stötta kollegor med administration och uträtta ärenden på stan

VI SÖKER DIG SOM

• Har tidigare erfarenhet som receptionist, byråassistent eller konferensvärdinna

• Har en gymnasieutbildning

• Har god datorvana och kunskaper inom Officepaketet & Outlook

• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

• Du har ett intresse av kommunikation

Det är meriterande om:

Som person är du social, serviceinriktad och professionell. Du är initiativtagande, noggrann och strukturerad. Vidare är du flexibel, lösningsorienterad och trivs att arbeta i ett högt tempo.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se (mailto:rekrytering@rpbemanning.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marlen Plånborg marlen.planborg@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
3984048

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: