Bygghemma After Sales söker Kundservicepersonal

Retail staffing - Bemanning/Rekrytering butik / Säljarjobb / Malmö
2017-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bygghemma After Sales söker Kundservicepersonal" (publicerad 2018-01-02) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail staffing - Bemanning/Rekrytering butik i Malmö, Helsingborg, Falkenberg, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Bygghemma Group är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden. Bolagets kultur kännetecknas av resultatfokus och stark entreprenörsanda och vi växer såväl organiskt som genom en aktiv förvärvsstrategi. För vår fortsatta tillväxt söker söker vi nu en driven Säljchef, med placering i Malmö.

Vi växer för fullt och söker lösningsorienterad och serviceminded Kundservicepersonal till vårt kontor i Malmö. Nu söker dig som vill jobba heltid eller deltid.

Kort beskrivning av jobbet:

Förutom kundkontakt, bjuder jobbet på omfattande leverantörskontakt. Eftersom Bygghemmas affärsmodell framförallt bygger på en drop ship-lösning som innebär olika metoder för att packa och skicka varor till Bygghemmas slutkunder.

Vi har vi sällan en generell lösning, utan som medarbetare måste man tycka om att arbeta lösningsorienterat och ha förmåga att hantera unika situationer.

Arbetet går på ett rullande schema, med både kvälls- och helgarbete, eftersom vi har öppet 8-22 varje dag. Man jobbar kväll ungefär var fjärde eller femte vecka, och helgarbete är samma sak, det infaller också var fjärde eller femte vecka (beror lite på om det är hög- eller lågsäsong).

Publiceringsdatum
2017-12-12

Dina arbetsuppgifter
• Kundsupport via telefon - chat - mail
• Ta emot reklamations- och returärenden från kund, hantera och följa upp dem mot leverantör
• I syfte att lösa kundärendet, ha täta kontakter internt såväl som externt mot leverantörer, speditörer och övriga samarbetspartners

Dina egenskaper och färdigheter:

• Kan uttrycka dig väl i svenska såväl muntligt som skriftligt
• Noggrann och serviceinriktad
• Lätt för att förstå och lära sig nya produkter
• Trivs i en organisation med högt tempo
• Gillar att ta ansvar och växa i sin roll för att på sikt gå vidare inom företaget

Lön:
Vi erbjuder dig lön enligt kollektivavtal

Övrig information
Tjänsterna är vakant och kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökan. I samband med denna rekrytering samarbetar vi med Retail Recruitment och ansvarig rekryterare är Malin Karlsson.

Om Bygghemma Group
Bygghemma Group är en ledande e - handelskoncern som erbjuder ett oöverträffat sortiment av välkända varumärken och egna varumärken inom byggvaror och heminredning. I gruppen arbetar idag mer än 600 medarbetare och omsätter drygt 4 miljarder.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-31
Ange följande referens när du ansöker: Kundservicepersonal Bygghemma1
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Karlsson malin.karlsson@retailrecruitment.se 0705 - 08 43 40

Företag
Retail staffing - Bemanning/Rekrytering butik

Adress
Retail staffing - Bemanning/Rekrytering butik
Drottninggatan 31
41114 Göteborg

Kontorsadress
Drottninggatan 31

Jobbnummer
3849367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail staffing - Bemanning/Rekrytering butik

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail staffing - Bemanning/Rekrytering butik: