Butikssäljare med administrativt ansvar

Rob. Engström AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rob. Engström AB i Stockholm

Försäljning av Schweiziska kvalitetsur av märken som Rolex, Patek Philippe, Omega, Hublot, med flera.
Daglig kontakt med lokala och utländska kunder i butik samt via epost.

Vi söker dig som kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt kan kommunicera på kinesiska eller thailändska då tjänsten innebär kontakt med både svenska och utländska kunder och leverantörer.

Du är en person som är noggrann och fullföljer det du påbörjar. Då du är butikens ansikte utåt är det viktig att du är representativ och har höga krav på din service gentemot våra kunder. Du har även förmågan att ta egna initiativ och arbeta självständigt samt trivs med arbete i högt tempo.

Rob Engström AB är en av norra Europas äldsta ur- och smyckesbutik inriktat på Schweiziska kvalitetsur och smycken av högsta kvalitet. Idag har företaget varumärken såsom Rolex, Patek Philippe, Chopard, Hublot, Omega och Cartier mm. Butiken har även ett eget urmakeri. Vi är totalt 12 heltidsanställda på företaget.

Varaktighet, arbetstid
Arbetstid: Heltid 5 dgr/v: arbetstider: 8.50 - 18.10 Lördagar 09.50-16.10 Söndagar under juni/juli/aug/dec: 11.30-15.10. Observera att du måste ha fyllt 18 år för att kunna få anställning hos oss.

Publiceringsdatum
2017-09-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15

Kontakt
Daniel Moberg daniel@robengstrom.se 08-202600

Företag
ROB. ENGSTRÖM AB

Adress
ROB. ENGSTRÖM AB
BOX 16171
10324 STOCKHOLM

Kontorsadress
Drottninggatan 32

Jobbnummer
3712312

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rob. Engström AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rob. Engström AB: