Butikssäljare med administrativt ansvar
Rob. Engström AB / Säljarjobb / Stockholm
2017-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Butikssäljare med administrativt ansvar" (publicerad 2017-09-21) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rob. Engström AB i Stockholm Försäljning av Schweiziska kvalitetsur av märken som Rolex, Patek Philippe, Omega, Hublot, med flera.
Daglig kontakt med lokala och utländska kunder i butik samt via epost.
Vi söker dig som kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt kan kommunicera på kinesiska då tjänsten innebär kontakt med både svenska och utländska kunder och leverantörer.
Du är en person som är noggrann och fullföljer det du påbörjar. Då du är butikens ansikte utåt är det viktig att du är representativ och har höga krav på din service gentemot våra kunder. Du har även förmågan att ta egna initiativ och arbeta självständigt samt trivs med arbete i högt tempo.
Rob Engström AB är en av norra Europas äldsta ur- och smyckesbutik inriktat på Schweiziska kvalitetsur och smycken av högsta kvalitet. Idag har företaget varumärken såsom Rolex, Patek Philippe, Chopard, Hublot, Omega och Cartier mm. Butiken har även ett eget urmakeri. Vi är totalt 12 heltidsanställda på företaget.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstid: Heltid 5 dgr/v: arbetstider: 8.50 - 18.10 Lördagar 09.50-16.10 Söndagar under juni/juli/aug/dec: 11.30-15.10. Det är ett krav att du kan jobba veckorna 28-32. Observera att du måste ha fyllt 18 år för att kunna få anställning hos oss.
Publiceringsdatum2017-04-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-05
KontaktDaniel Moberg
daniel@robengstrom.se 08-202600
FöretagROB. ENGSTRÖM AB
AdressROB. ENGSTRÖM AB
BOX 16171
10324 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 32
Jobbnummer 3415493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.