Butikspersonal - Clas Ohlson, Helsingborg

Retail Knowledge Sweden AB / Säljarjobb / Helsingborg
2018-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Butikspersonal - Clas Ohlson, Helsingborg" (publicerad 2018-12-20) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Helsingborg, Ängelholm, Kävlinge, Lomma, Lund eller i hela Sverige

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Vill du bli en del av Clas Ohlsons vinnande team?

Nu söker vi Poolare till bemanningsuppdrag för Clas Ohlson i Helsingborg med Omnejd!

Oavsett var, när och hur du kommer i kontakt med Clas Ohlson ska man alltid känna sig hjärtligt
välkommen hos dem. Deras medarbetare i butik gör skillnaden och med din hjälp kan de nu nå
ännu längre.

Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till att
de hittar rätt produkter och lösningar under sitt besök. Med engagemang, personligt ansvar och
initiativkraft lyfter du tillsammans med dina kollegor upplevelsen av att handla på Clas Ohlson
till nya höjder. På ett serviceinriktat sätt tar du aktivt kontakt och skapar kundsamtal, svarar på
frågor och berättar om produkter. Du jobbar också i kassa och sköter varupåfyllning.

För att bli en del av Clas Ohlson vill vi att du identifierar dig med deras värdegrund som bygger
på:
• Handlingskraft - vi får saker att hända, är målfokuserade och äger vår egen framgång!
• Värme - vi utstrålar vänlighet, visar respekt för varandra, har roligt tillsammans och
bygger långsiktiga relationer med både medarbetare och kunder!
• Nytänkande - med nyfikenhet och kreativitet söker vi alltid nya möjligheter, enkla
lösningar och smarta arbetssätt!
• Engagemang - alla medarbetare har ett personligt ansvar för att vi når våra mål. Det
skapar en stolthet över vår historia och vår framgång.
• Handelsmannaskap - kärnan i vår värdegrund innebär att vi alltid fokuserar på kunden
och gillar att göra bra affärer!

Vi är stolta över våra medarbetare. Viktigast för just denna tjänst är att du brinner för att möta och hjälpa
Clas Ohlsons kunder! Har du utbildning från handels- och administrationsprogrammet eller
erfarenhet av någon av deras kategorier (bygg, el, multimedia, hem och fritid) ser vi detta som
meriterande. Tänk på att butiksarbete kan upplevas som fysiskt krävande.

Vi söker dig som:
• Är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år
• Har erfarenhet av kundbemötande och service
• Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel
• Kan arbeta oregelbundna tider
• Kan arbeta extra vid behov

Det är ett krav enligt våra kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som
studier eller heltid/deltidsjobb, du kan också ha ett eget företag. Skriv tydligt i din ansökan vad
din huvudsakliga sysselsättning är.

OBS! För denna tjänst är det en förutsättning att du kan arbeta extra mycket under november och december.

Start: November
Omfattning: Extra vid behov
Plats: Helsingborg med omnejd
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida
www.retailknowledge.se Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnéa
Forsslund: linnea.forsslund@retailknowledge.se

Clas Ohlson och Retail Knowledge är företag som uppmuntrar mångfald och inkludering.

Välkommen att söka tjänsten redan idag!

Clas Ohlson är en snabbväxande internationell hem- och järnhandelskedja. På våra marknader i
Sverige, Norge, Finland, Storbritannien och Tyskland erbjuder vi produkter och tjänster inom fem
kategorier: bygg, el, hem, Multimedia och fritid. Vår totala försäljning uppnår cirka 8 miljarder
kronor och vi har över 4 800 medarbetare.

RetailPoolen är Retail Knowledges uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. RetailPoolen har ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linnéa Forsslund

Företag
Retail Knowledge Sweden AB

Adress
Retail Knowledge Sweden AB
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress
Nybrogatan 7

Jobbnummer
4423702

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB: