Butikschef till New Yorker i Helsingborg
NewYorker / Chefsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NewYorker i Helsingborg,
Kävlinge,
Malmö,
Halmstad,
Kristianstad eller i
hela Sverige Drivs du av att utvecklas och ta dig an nya utmaningar? Då passar du i vårt team. NEW YORKER har idag fler än 16.000 medarbetare - vill du bli vår nya kollega? Tillsammans skriver vi framgångshistoria genom att prova nya vägar och att sträva efter ett gott samarbete, en platt organisation och en öppen kommunikation. Så har NEW YORKER lyckats vara en del av modevärlden i över 40 år. Från den första butiken i Tyskland har vi utvecklats och har idag fler än 1000 butiker i 40 länder.
Som förstärkning till vårt team i Helsingborg Väla söker vi nu en:
Butikschef
Huvudsakliga arbetsområden
• Ledning av butiken enligt New Yorkers koncept
• Ansvar för försäljning, omsättning och inventering
• Ansvar för den dagliga driften av butiken
• Uppföljning av företagsekonomiska nyckeltal
• Leda och motivera teamet
• Upplärning och kontinuerlig utveckling av medarbetarna
• Personalplanering och schemaläggning
• Rekrytering av extrapersonal
• Personaladministration och försäljningsadministration
• Alla i butiken förekommande uppgifter
• Samarbete med andra avdelningar i ett teamorienterat New Yorker
Publiceringsdatum2016-07-07Profil• Erfarenhet av personalledning från detaljhandeln
• Erfarenhet av personaladministration, försäljnings-administration och gärna ekonomiskt ansvar
• Gymnasieutbildning samt gärna högre utbildning inom arbetsledning, ekonomi och/eller handel och mode
• Minst 2 års arbete inom detaljhandeln och talang för försäljning
• Affärsmässig med fokus på kostnader och lönsamhet
• Ledarförmåga och coachar dina medarbetare
• Kommunikativ, tydlig och lyhörd
• Strukturerad, självgående och organisationsförmåga
• Engagerad och teamorienterad
• Flexibel, stresstålig och trivas att arbeta i högt tempo
• Hög modemedvetenhet och gärna erfarenhet från modebranschen
• Goda kunskaper i svenska och engelska, meriterande är kunskaper i tyska samt goda kunskaper i Excel
Vi erbjuder
Ett bra team är det viktigaste för oss, för utan ett bra team skulle även den bästa planen gå i stöpet. Hos oss finner du en tydlig och kommunikativ miljö som efterlever New Yorkers mission: Med passion och mod förverkligar vi idéer som blir till trender. Ytterligare information hittar du på:
http://www.newyorker.euAnställningstyp/arbetstider: Heltid. Tillsvidare med tillträde 2016-10-01 eller snarast möjligt.
• ?Upplysningar lämnas av: Axel Cassel Falck, mail Acassel@NewYorker.de
Ansökningar: Vi tar inte emot några ansökningar per post eller e-mail, endast via extern webbplats, se länk. Ansökningar som inkommer per post, mail eller i butik behandlas inte. Vi behandlar ansökningar löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt men allra senast 2016-09-15.
Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med ansökan och CV!
NewYorker Sverige KB
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNewYorker
AdressNewYorker
c/o Väla Centrum, Marknadsvägen 9
26036 Ödåkra
Kontorsadressc/o Väla Centrum, Marknadsvägen 9
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2944182
Observera att sista ansökningsdag har passerat.