Butikschef, Oasis, Täby Centrum

Retail Knowledge / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Aurora Fashions owns, develops and manages the performance of some of the UK's most respected women's fashion brands - Coast, Oasis and Warehouse, which are all positioned at the upper end of the retail market.
Warehouse established in 1976, is positioned at the upper end of the high street delivering a stylish and fashion led collection to meet the latest seasonal trends. The stores are inspired by contemporary, urban living, the experience is modern and edgy but has great customer service at the heart of the proposition.
We are about to open a Warehouse store in Scandinavia's premier shopping centre, Emporia in Malmo. Emporia has international flair and houses a full range of shops teamed with a high level of service.

Retail Knowledge söker för Oasis räkning:

Butikschef - Oasis, Täby Centrum
Oasis öppnar en ny butik i Täby centrum den 29/8- 2013. Vi söker dig som vill arbeta i ett internationellt företag och bygga upp butiken och dess team.
OBSERVERA: Mycket kort ansökningstid.

Publiceringsdatum
2013-07-29

Dina arbetsuppgifter
• Coacha säljteamet och dess enskilda individer för att kontinuerligt vidareutvecklas som en enhet och som individer.
• Implementera och bevara en servicenivå som alltid är på topp.
• Arbeta enligt företagets specifika interna regler samt gällande arbetsrättsliga lagar.
• Arbeta med att ständigt fånga upp innovativa idéer för att utveckla företagets resultat och prestation.
• Bygga upp och använda interna samt externa nätverk for att utveckla butiken.
• Arbeta med företagets verktyg och nyckeltal for att nå butikens uppsatta budget.
• Ett nära samarbete med HO och andra kollegor for att nå bättre resultat.
• Kontinuerlig rapportera till ledningen och respektive chefer.

Färdigheter
Vara ambassadör for varumärket och hela tiden föregå med gott exempel.
Förmåga att motivera och inspirera personalen.
Bygga internt som externt nätverk for att förbättra butikens position på marknaden.<

• God planerings samt delegerings färdigheter.
• Kunna tolka affärsrapporter och agera utifrån dessa.
• Team Coaching på hög nivå
• Utmärkt kommunikativ förmåga
• Hög social kompetens for att skapa god stämning inom teamet.
• Kunna agera och ta beslut på egenhand.
• Vara flexibel i nödvändiga situationer.
• Energirik och ha stort engagemang samt förmågan att genomföra de åtgärder som krävs för att få butiken att fungera.

Erfarenheter
• Mycket bra engelska i tal och skrift.
• Flerårig erfarenhet av liknande position inom modebranschen, samt arbetat inom internationella företag.
• Arbetat med kundrelationer
• Arbetat med att utföra och lära ut högsta möjliga servicenivå
• Arbetat med personalplanering och schemaläggning
• Arbetat med nyckeltal samt ekonomiska rapporter
• Arbetat med Visual Merchandising
• Arbetat med inrapportering av ekonomiska rapporter
• Genomföra kommersiella beslut till förman for bättre prestationer i butik.

Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susanne Lindgren via mejl, susanne.lindgren@retilknowledge.se

Välkommen med din ansökan redan idag!

Sista ansökningsdag för den här tjänsten är 2013-08-04

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Retail Knowledge

Adress
Retail Knowledge
Riddargatan 12A
11435 Stockholm

Jobbnummer
1613718

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge: