Butiksansvarig

Ria Financial Services Sweden AB / Chefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ria Financial Services Sweden AB i Solna, Stockholm, Göteborg, Umeå, Malmö eller i hela Sverige

Ria Financial Services söker en dynamisk och erfaren individ för rollen som Butiksansvarig i Malmö. Vi är en ledande leverantör av finansiella tjänster, specialiserade inom penningöverföringar och valutaväxling med ett globalt nätverk av egna kontor och filialer. Som Butiksansvarig kommer du att vara ansiktet utåt för vår verksamhet och ansvara för att leda och utveckla ditt team till att uppnå och överträffa försäljningsmål samt säkerställa en förstklassig kundupplevelse.
Vårt uppdrag
Ria är ett företag vars mission är att vara den mest progressiva och inkluderande penningöverföringsverksamheten i världen och erbjuda tillförlitliga betalningstjänster till våra kunder. Vi öppnar vägar för en bättre vardag för våra kunder, våra uppdragsgivare och våra medarbetare.Med över 400 000 kontor i 165 länder är Ria en mångkulturell aktör som främjar en känsla av samhörighet och gemenskap bland teamet genom att skapa en inkluderande och stöttande arbetsmiljö oavsett vart man befinner oss.
Ria erbjuder
Dynamisk och internationell miljö
Ett stimulerande och omväxlande jobb
Vi ger dig kunskap och erfarenhet inom service och försäljning
Internutbildning
Fast lön och provision
Lunchkort och friskvårdsbidrag

Ansvarsområden
Ledning och utveckling av butiksteamet för att maximera försäljning och servicekvalitet.
Skapa och genomföra effektiva försäljningsstrategier för att öka intäkterna och expandera kundbasen.
Ansvara för att upprätthålla höga standarder för kundservice och överensstämmelse med företagets riktlinjer och procedurer.
Hantera dagliga operationer inklusive kassahantering, inventering och rapportering.
Bygga och underhålla starka relationer med kunder och samarbetspartners för att främja lojalitet och upprepad affärsverksamhet.
Aktivt delta i rekrytering, träning och utveckling av personal för att säkerställa kompetens och motivation.

Det vi söker hos dig
Viss erfarenhet av att leda och motivera ett team
Karismatisk personlighet med förmåga att skapa positiva och långsiktiga relationer.
Analytisk förmåga och förmåga att fatta strategiska beslut baserade på affärsdata och marknadstrender.
Starkt fokus på kundservice och förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt.
Förmåga att arbeta flexibla scheman
Viss datorkunskap med förmåga att använda MS Word och Excel
Erfarenhet av kontanthantering är meriterande
Bra kommunikationsförmåga på engelska och svenska samt ytterligare språkkunskaper är meriterande..

Om du är en ambitiös och engagerad person som trivs i en snabbt föränderlig miljö och har en passion för att leverera utmärkt service, då kan detta vara rätt roll för dig! Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön och förmånsprogram samt möjligheter till karriärtillväxt inom vår globala organisation.
Ansök genom att skicka ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är lämplig för rollen som Butiksansvarig till oss. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar dig till vårt team på Ria Financial Services! Av säkerhetsskäl kommer vi att ta en kreditupplysning samt be om ett utdrag ur belasningsregistret innan anställning kan ske.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ria Financial Services Sweden AB (org.nr 556803-5504)
Armégatan 40 (visa karta)
171 71  SOLNA

Arbetsplats
Ria Financial Services AB

Kontakt
Natalie Antoun
nantoun@riamoneytransfer.com
+46704410174

Jobbnummer
8553344

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ria Financial Services Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ria Financial Services Sweden AB: